تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
plusresetminus
حزب الله: سخنگوی سازمان غذا و دارو به اظهارات برخی افراد از جمله برخی نمایندگان مجلس مبنی بر گم شدن ۲۰۰هزار یا چندصدهزار دز واکسن وارداتی کرونا پاسخ داد.
۰
کد مطلب : ۲۵۳۴۶۰
پاسخ وزارت بهداشت به ادعای گم شدن ۲۰۰هزار دُز واکسن وارداتی کرونا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر کیانوش جهانپور ضمن تکذیب ادعای گم شدن چند صدهزار دُز واکسن وارداتی کرونا گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و متاسفانه به نظر می رسد این رفتار و گفتار بی پایه و اساس و ادعاهای واهی دارد در برخی افراد عادی می شود.
وی افزود: موضوع گم شدن ۲۰۰هزار یا صدهزار دُز واکسن موضوعی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت و جای شگفتی است که فردی به عنوان نماینده ملت چنین تخلف و جرم آشکار و بزرگی را قبل از آنکه از طریق مراجع نظارتی و قضایی پیگیری کند، صرفا به یک مصاحبه اکتفا کرده و در مورد آن صحبت کند.
جهانپور مجددا تاکید کرد: این موضوع کذب محض است و همه ساز و کارهایی که در مسیر واردات و توزیع واکسن اندیشیده شده از جمله رصد هوشمند با سامانه های "تی تک" و سامانه های چهارگانه بهداشتی، نه تنها مانع از نشت آشکار واکسن به بازار سیاه شده، بلکه تخلفات احتمالی را هم به حداقل ممکن کاهش داده است.
وی گفت: انتظار می رود افراد اظهارنظرهای مسوولانه در این زمینه داشته باشند و قبل از پذیرش هر ادعایی، مستندات آن را طلب کنند و حداقل با کارشناسان امر مشورت کرده و بعد اظهار نظر کنند. ادعاهای بی پایه و اساس در این زمینه ثمره ای جز تشویش اذهان عمومی و مخدوش نمودن نابجای چهره نظام و نظام سلامت و در نهایت بی اعتبار شدن نهادها و یا رسانه هایی که این افراد بدانجا مرتبط هستند، نخواهد داشت.
مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: مصرانه انتظار داریم افراد در اظهار نظر پیرامون موضوع راهبردی مثل واکسن که امروز یک مساله ملی است، مسوولانه تر رفتار کنند و حداقل های اخلاق حرفه ای و رسانه ای را در این زمینه مد نظر قرار دهند.
جهانپور همچنین به ایسنا گفت: تا پایان اردیبهشت ماه حدود ۳ میلیون دز واکسن دیگر وارد کشور خواهد شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین