تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
plusresetminus
حزب الله:یک پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید گلزنی در داربی از گلزنی در رقابت‌های آسیایی جذاب‌تر است.
۰
کد مطلب : ۲۵۳۴۵۸
خاطره جالب کرمانی مقدم از داربی/ حکایت گلی که مردود شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مرتضی کرمانی مقدم درباره داربی روز جمعه اظهار کرد: من فکر می‌کنم امسال پرسپولیس نسبت به استقلال شرایط خیلی بهتری دارد حتی در نفرات هم پرسپولیسی‌ها یک به یک از بازیکنان حریف بهتر هستند. این تیم با همین نفرات در لیگ قهرمانان آسیا هم بهترین نتایج را گرفت و الان با روحیه بسیار خوب خودش را برای داربی آماده می‌کند. با این شرایط فکر می‌کنم پرسپولیس یک عملکرد فوق‌العاده در داربی داشته باشد.
او در ادامه درباره این که حواشی دیدار برابر سپاهان چقدر روی داربی تاثیر دارد، گفت: این مساله هیچ تاثیری ندارد. بازی داربی یک بازی خاص است و هیچ گونه مسائل دیگر روی این بازی تاثیر نمی‌گذارد. وقتی قرار است بازیکنان خودشان را برای بازی برابر استقلال آماده کنند همه فکر و تمرکزشان این بازی می‌شود و حتی اگر اختلافی درون تیمی وجود داشته باشد اختلافات را کنار می‌گذارند و سعی می‌کنند بهترین عملکرد را در بازی داشته باشند. بنابراین مطمئن باشید حاشیه‌های که درست کردند هیچ تاثیری روی پرسپولیس نمی‌گذارد.
این پیشکسوت تیم پرسپولیس در ادامه درباره نبود برخی از بازیکنان مثل کنعانی‌زادگان به دلیل مصدومیت هم گفت: به هر حال قبل از هر بازی ممکن است بازیکنی مصدوم شود و نتواند تیم را همراهی کند. همان‌طور که گفتم پرسپولیس الان از نظر نفرات شرایط خیلی خوبی دارد و آن‌قدر بازیکن خوب و با کیفیت در اختیار دارند که بتوانند جانشین بازیکنان مصدوم شوند. دست یحیی گل‌محمدی در این زمینه خالی نیست دیگر آن زمان نیست تیم با ۱۱ یا ۱۲ بازیکن بازی کند. قطعا دیگر هواداران نباید در این زمینه نگران باشند.
وی درباره تقابل فرهاد مجیدی و یحیی گل‌محمدی هم گفت: این دو مربی جوان هستند اما باید قبول کنیم که یحیی گل‌محمدی تجربه بیش‌تری دارد که قطعا این موضوع به پرسپولیس کمک می‌کند. من فکر می‌کنم این بازی جذاب و تماشایی شود چرا که هر دو مربی علاقه خاصی به بازی هجومی دارند. با توجه به شرایط جدول هم قطعا پرسپولیس برای برد به میدان می‌رود. اگر الان پرسپولیس برای نباختن به میدان برود شاید شرایط خوبی که در صدر جدول دارد را از دست بدهد. قطعا این موضوع را بازیکنان و کادر فنی هم می‌دانند، بنابراین برای برد بازی می‌کنند.
کرمانی مقدم در ادامه به گلی که در سال ۱۳۶۷ به استقلال زده بود اشاره کرد و گفت: یادم می‌آید از سمت راست بازی حرکتی انجام دادم و بعد از دریبل صادق ورمزیار توپ را محکم به سمت دروازه شوت کردم اما توپ از کنار تیرک افقی دروازه تور را پاره کرده و وارد دروازه شد این در حالی است که ابتدا داور مسابقه متوجه پاره شدن تور نشد و گل را سالم اعلام کرد ما هم به واسطه گلی که به ثمر رسیده بود، خوشحالی کردیم. چند دقیقه بعد متوجه شدم کمک داور مساله را فهمیده و داور گل را مردود اعلام کرد. در هر صورت باید بگویم گل زنی در بازی‌های داربی شیرینی خاص خودش را دارد به طوری که این گل از نظر من جذاب‌تر از گل زدن در رقابت‌های آسیایی است.
او در پایان درباره پیش‌بینی‌اش درباره نتیجه بازی هم اظهار کرد: من فکر می‌کنم پرسپولیس برنده بازی شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین