تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
plusresetminus
حزب الله:در حالی روز گذشته محورهای مواصلاتی کشور با ترافیک نیمه سنگین و سنگینی مواجه شد که قرار بود ممنوعیت‌های ورود و خروج از استان‌های کشور اعمال شود و مشخص نیست چرا مردم در موج چهارم کرونا به این ممنوعیت بی‌توجه هستند و چرا این مصوبات اجرایی نمی‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۵۳۴۴۷
ترافیک سنگین در اولین روز ممنوعیت!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده بود تا از ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته (۲۱ مهر ماه) تا ساعت ۱۲ شنبه ۲۵ اردیبهشت ورود و خروج بین همه ‌استان ها ممنوع شود و بر این اساس کسی نتواند در این روزها و ساعات به سفر برود. و مسئولان مختلفی از جمله محمد اسلامی - وزیر راه و شهرسازی- از مردم خواستند تا فعلا به سفر نروند.
 
وی گفته بود: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا از همه مردم می‌خواهیم خویشتن‌داری و صبوری بیشتری کرده و از هر گونه سفرهای غیر ضرور خودداری کنند تا واکسیناسیون هر چه سریعتر انجام شود و شرایط کشور از این نظر متعادل‌تر شود.
 
این در حالی بود که محورهای مواصلاتی کشور به ویژه جاده‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و سنگینی از همان ساعات اولیه اجرای طرح ممنوعیت تردد و ورود خروج از استان‌ها، بود.
 
بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور در ساعت ۱۳ روز گذشته (۲۱ اردیبهشت ماه) ترافیک نیمه سنگینی در محورهای هراز (در مسیر جنوب به شمال و محدوده پلور)، محور چالوس در مسیر جنوب به شمال و  محدوده‌های بیلقان و کندوان، محور فیروزکوه در مسیر جنوب به شمال و محدوده دماوند و آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک مشاهده شد و این وضعیت تا ساعت ۲۱ ادامه پیدا کرد.
 
البته در این ساعات ترافیک سنگین هم گزارش شد! چرا که مرکز مدیریت راه‌های کشور ساعت ۲۱ شب گذشته درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گزارش داد که ترافیک سنگینی در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال و  محدوده‌های بیلقان، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های پلور و آب اسک، محور فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) رخ داده است و مشخص نیست که این حجم از سفر و ترددهای بین استانی در ساعات اولیه اعمال ممنوعیت‌های کرونایی جدید چگونه رخ داده است و مردم چرا به این ممنوعیت‌های تردد بی توجهی می‌کنند.
 
مسئولان و ناظران اجرای این مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کجا هستند و چرا  از این سفرهایی که موج چهارم کرونا و سه رقمی شدن آمار جانباختگان را (البته به عنوان یکی از عوامل اصلی انتقال و جابه‌جایی ویروس) به ایران تحمیل کرد، جلوگیری نمی‌شود؟
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین