تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
plusresetminus
حزب الله:بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در سال‌ ۱۳۹۹، بیش از ۹۹ درصد از پرونده های ارجاعی از سوی این شرکت به ایران خودرو، با رضایت ذی‌نفعان، مختومه شده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۳۴۴۴
رضایت ۹۹ درصدی مشتریان ایران‌خودرو از رسیدگی به درخواست‌ها
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، طبق نتایج ارزیابی‌های شرکت بازرس فنی وزارت صمت، مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو توانسته علاوه بر رسیدگی کامل به بیش از ۹۹ درصد تقاضاهای واصله، میانگین زمان رسیدگی به درخواست‌های مشتریان را از ۳۵ روز در سال ۹۸ به ۲۴ روز در سال ۹۹ کاهش دهد؛ این در حالی است که در سال ۹۸ رضایت حدود ۹۱ درصد از مشتریانی که گلایه‌مندی خود را از ایران خودرو به مراجع ذی‌صلاح ارایه کرده‌اند، کسب شده است.
در سال ۱۳۹۹ شاخص رضایت مشتریان از رسیدگی به درخواست‌ها در گروه صنعتی ایران خودرو، نسبت به سال ۱۳۹۸، بیش از ۹درصد و نسبت به سال ۱۳۹۷ به میزان  ۸۹ درصد بهبود داشته است.
این گروه صنعتی در سال ۱۳۹۹، شکایات حوزه خودروهای تجاری و سنگین را نیز به سرانجام رسانده و تمامی شکایات واصله منجر به کسب رضایت ذی‌نفعان شده است؛ این در حالی است که میزان کسب رضایت از مشتریان این حوزه در سال قبل از آن، ۵۷ درصد بوده و با رکوردی بی سابقه در سال گذشته به ۱۰۰ درصد رسیده است.
گفتنی است، وزارت صمت و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از جمله مراجع و مبادی ثبت درخواست‌ها و ارجاع آن به شرکت‌های عرضه کننده خودرو هستند.
منبع : ایکوپرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین