تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
plusresetminus
حزب الله:منابع از آتش‌سوزی در شهر عسقلان در پی سقوط بالن‌های آتش‌زا خبر دادند.
۰
کد مطلب : ۲۵۳۱۷۸
آتش‌سوزی در عسقلان پس از سقوط بالن‌های آتش‌زا از غزه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که آتش‌سوزی در شهر عسقلان در پی سقوط بالن‌های آتش‌زا رخ داد.
فعالان فلسطینی بالن‌های آتش زا را از نوار غزه به سمت شهرک‌های یهودی نشین مجاور با نوار غزه به پرواز درمی‌آورند.
به نقل از پایگاه العین الإخباریة، فعالان فلسطینی طی ساعات گذشته در اعتراض به رخدادهای قدس، پرواز این بالن‌ها را بیشتر کرده‌اند.
روز شنبه، گروه "بازوهای انتفاضه" قیام عمومی را در تمامی مناطق فلسطین و در امتداد شرق نوار غزه اعلام کرد.
این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد که فلسطینی‌ها از ساعت یک بامداد شنبه ده‌ها بالون را به سمت شهرک‌های یهودی نشین در اطراف نوار غزه به پرواز درآوردند.
روز جمعه درگیری‌های شدیدی در مسجد الاقصی میان نمازگزاران و نیروهای رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست.
محله الشیخ جراح روزانه شاهد فعالیت‌های اعتراض آمیز علیه تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای بیرون راندن ساکنان فلسطینی این منطقه است.
نیروهای رژیم صهیونیستی تمامی فعالیت‌های اعتراض آمیز را سرکوب و شرکت کنندگان در این اعتراضات را بازداشت می‌کنند و همچنین به منازل فلسطینیان در این منطقه یورش برده و منازل آنها را تخریب می‌کنند.
فلسطینی‌ها در قدس در اعلام همبستگی با ساکنان محله شیخ جراح دست به اعتراض زده‌اند که به تازگی به درگیری با پلیس رژیم صهیونیستی کشیده شده است. اعتراضات در شرایطی انجام می‌شود که دادگاه مرکزی صهیونیستی در قدس شرقی حکمی مبنی بر تخلیه هفت خانوار فلسطینی از خانه‌هایشان به نفع شهرک‌نشینان اسرائیلی در آغاز ۲۰۲۱ را تایید کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین