تاریخ انتشارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
plusresetminus
حزب الله:شهردار کرج با تأکید بر لزوم ساماندهی سگ‌های بلاصاحب از افتتاح دومین پناهگاه سگ‌ها در این کلان‌شهر خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۵۳۰۸۱
لزوم ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در کرج/ افتتاح دومین پناهگاه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی کمالی زاده صبح شنبه در مراسم افتتاح مجموعه پروژه‌های مدیریت پسماند شهرداری کرج شامل محوطه هوادهی تخمیر کارخانه کمپوست حلقه دره، پروژه بازچرخانی شیرابه و پناهگاه حیوانات بلاصاحب شماره دو در باغستان، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های شهروندان، ساماندهی سگ‌های بلاصاحب بود که پناهگاه نگهداری و ساماندهی سگ‌های ولگرد مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
وی تأکید کرد: این پناهگاه باهدف جمع‌آوری و کنترل سگ‌های بلاصاحب و پیشگیری از بیماری و همچنین ایجاد امنیت روانی و فراهم‌سازی محیطی امن در سطح شهر صورت گرفته است.
شهردار کرج با اشاره به نگهداری سگ‌های بلاصاحب در مرکز باغستان غربی به متراژ پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع، گفت: تمام سعی‌مان بر این است که تمامی امکانات لازم در این مرکز فراهم باشد.
کمالی زاده افزود: امنیت و آرامش شهروندان کرجی در اولویت برنامه‌های شهرداری و شورای شهر است و افتتاح این مرکز هم به همین جهت ایجادشده تا شهروندان بتوانند به‌راحتی و بدون مزاحمت حیوانات در شهر زندگی کنند.
وی از افتتاح محوطه هوادهی تخمیر کارخانه کمپوست حلقه دره به متراژ دو هکتار که باهدف افزایش تولید کود کمپوست و دفن زباله به بهره‌برداری رسید یادکرد و افزود: پروژه بازچرخانی شیرابه نیز از دیگر فعالیت‌های عمرانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج است که به‌منظور کاهش شیرابه‌های حلقه دره امروز به بهره‌برداری رسید.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین