تاریخ انتشارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
plusresetminus
حزب الله: مشاور شهردار و فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سید الشهدای شهرداری کرج به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۳۰۲۲
پیام فرمانده بسیج شهرداری کرج به‌مناسبت روز جهانی قدس
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روز قدس روز خروش امت های مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است، که به ابتکار رهبر بزرگ انقلاب امام خمینی (ره)، بنیان گذاشته شده است. این روز نور امیدی در دل مستضعفان جهان روشن کرده است و باعث شده همه مردم جهان بدانند قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی جدایی ناپذیر دارند.  
همزمان با این روز، همه ساله مردم ایران اسلامی در سرتاسر کشور، به مانند سایر مسلمانان جهان، با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود از برادران و خواهران فلسطینی خویش را اعلام می کنند. این راهپیمایی‌ها، هر سال لرزه بر پیکر اشغالگران صهیونسیتی و همدستان ستمکارشان می اندازد.
با وجود اینکه امسال به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کورونا، بنا بر تصمیمات اتخاذ شده مراسم این روز بزرگ به سبک هر سال اجرا نخواهد شد، اما بدون شک ذره ای از خواسته به حق مسلمانان جهان در لزوم آزادی قدس شریف نمی کاهد. ما بسیجیان شهرداری کرج نیز، مانند همه مسلمانان جهان، و به مانند هر سال اعلام هم دلی با مستضعفان دنیا می نماییم و فریاد می زنیم تا آزادی قدس شریف از پای نمی ایستیم. 
اینجانب، ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس، و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات این ماه پرفیض الهی، از شما بسیجیان با ایمان شهرداری کرج می خواهم در این روز بزرگ به مانند هر سال به بیانات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی گوش فرا دهیم و در طول سال در راستای آن و به منظور آزادی قدس شریف قدم برداریم.
 غلام قربانی
 مشاورشهردار و فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا ع شهرداری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین