کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرجع قرار گرفتن افراد در قرنطینه داشتن علامت است نه نتیجه مثبت تست کرونا

ایسنا , 18 ارديبهشت 1400 ساعت 9:30

حزب الله:سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مرجع قرار گرفتن افراد در قرنطینه و شروع درمان آن‌ها داشتن علامت است نه الزاما مثبت بودن نتیجه تست کرونا.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر فاطمه نوروزیان افزود: هفدهم اردیبهشت، هشت نفر بر اثر ابتلای به کرونا در هرمزگان جان باختند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۱۷۸ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه امروز نیز ۸۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند، اظهار کرد: اکنون در مجموع ۳۹۶ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند و از مجموع بستری ها، ۶۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۶ نفر از آن‌ها وخیم است.
وی ادامه داد: با افزایش تست ها، محدود بودن تست در روز و طولانی شدن زمان پاسخ دهی مصوب شده است از این پس با نظر پزشک از بیماران تست گرفته شود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان بیان کرد: تست منفی نشانه سالم بودن شما نیست و در صورت داشتن علائم بدون انجام تست و در طی دو روز اول درمان اولیه را با مراجعه به مراکز غربالگری کووید با نظر پزشک معالج، شروع کنید و خود و خانواده خود را قرنطینه کنید.
نوروزیان با اشاره به خدمات رایگان به افرادی که علامت کرونا دارند، عنوان کرد: مرجع قرار گرفتن افراد در قرنطینه و شروع درمان آن‌ها داشتن علامت است نه الزاما مثبت بودن نتیجه تست کرونا.


کد مطلب: 253004

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/253004/مرجع-قرار-گرفتن-افراد-قرنطینه-داشتن-علامت-نه-نتیجه-مثبت-تست-کرونا

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com