کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

قدس و فلسطین هرگز به فراموشی سپرده نمی‌شوند

ایسنا , 15 ارديبهشت 1400 ساعت 11:35

حزب الله:قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه قدس و فلسطین هرگز به فراموشی سپرده نمی شوند، گفت: پرچم فلسطین در روز قدس در سراسر کشور به اهتزاز در می آید.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نصرت الله لطفی در نشست تخصصی به مناسبت روز قدس با بیان اینکه امسال متاسفانه هفتادو سومین سال اشغال فلسطین است، اظهار کرد: یک رژیم جلاد، گرگ صفت و کودک کش با شیطنت نظام سلطه شکل گرفته است و ملت مظلوم فلسطین هم در حال انتفاضه علیه این رژیم هستند.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) اولین مرجع دینی است که اجازه فرمودند از محل وجوه سهم امام برای دفاع از مردم فلسطین استفاده شود. امام در اهمیت روز قدس کلیدواژه های قبال تامل دارند می فرمایند روز قدس روز اسلام و روز حکومت اسلامی است. مقام معظم رهبری هم روز قدس را روز امت اسلامی می نامد. زمانی این نگاه محقق می شود که به اهمیت این روز توجه کنیم. دفاع از فلسطین برای ما یک اعتقاد دینی است.
لطفی با بیان اینکه قدس و فلسطین هرگز به فراموشی سپرده نمی شوند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف نظام سلطه فراموشی روز قدس بود اما ابتکار نامیدن آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس موجب شد که مسأله قدس به فراموشی سپرده نشود. ما افتخار می کنیم که ایران اسلامی پرچمدار دفاع از قدس شریف است و مردم ایران نشان دادند در هر شرایطی هرگز از برپایی راهپیمایی روز قدس غفلت نکرده است. ایران اسلامی با شجاعت اعلام کرد با هر امکانی و در هر شرایطی از مردم فلسطین حمایت می کند. 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: محدودیت کرونا موجب نمی شود روز قدس به فراموشی سپرده شود. مردم امسال مثل سال قبل از شرکت از راهپیمایی محروم هستند. ما همه امکانات را در سراسر کشور برای برگزاری روز قدس آماده کرده بودیم اما شیوع موج چهارم کرونا امکان حرکت میدانی را فراهم نکرد ولی دست روی دست نگذاشته بلکه از بستر رسانه و فضای مجازی در داخل و خارج کشور برای گرامیداشت روز قدس استفاده کرده ایم.
وی در پایان گفت: کنگره بین‌المللی روز قدس نیز در حال برگزاری است. در خیابان هایی که نام قدس و فلسطین دارند یا سال های گذشته راهپیمایی روز قدس برگزار می شده است، پرچم فلسطین به اهتزاز در می آید و پرچم آمریکا و رژیم صهیونسیتی به آتش کشیده می شود. همچنین ده ها برنامه فرهنگی برگزار می شود. رهبری معظم انقلاب نیز در روز قدس سخنرانی خواهند داشت و از رهنمودهای ایشان استفاده خواهیم کرد.


کد مطلب: 252856

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/252856/قدس-فلسطین-هرگز-فراموشی-سپرده-نمی-شوند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com