تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج از اجرای طرح بزرگ دعای جوشن کبیر و مسابقه پیامکی «حال خوب شهر» خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۵۲۸۵۵
اجرای طرح بزرگ دعای جوشن کبیر در کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدجواد کاظمینی  گفت: با فرا رسیدن شب های قدر ماه رمضان، فضاسازی محیطی در سطح شهر کرج با اکران کتیبه های دعای جوشن کبیر و انتخاب عبارات و ترجمه های ساده و ملموس انجام شد.
وی اضافه کرد: این طرح به جهت ارتباط بهتر و موثرتر عموم شهروندان به ویژه جوانان با مضمون دعای زیبا و عارفانه جوشن کبیر در بیش از ۱۰۰ نقطه شهر کرج به اجرا درآمده و جلوه بصری خاصی به خیابان ها و معابر داده است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج ادامه داد: در طرح بزرگ دعای جوشن کبیر سعی بر آن شده تا عباراتی انتخاب شوند تا نگاه ویژه به شب های قدر را در برداشته و اثربخشی بیشتری داشته باشد.
کاظمینی بیان کرد: علاوه بر این رویداد فرهنگی، مسابقه پیامکی نیز با عنوان حال خوب شهر طراحی و راه اندازی شده است تا شهروندان کرجی، حس خوب و برداشت خود را از این طرح به سامانه پیام رسان سازمان فرهنگی ارسال کنند تا ضمن بررسی بازخورد و آثار این طرح، از بهترین دلگویه ها نیز تقدیر به عمل آید.
وی اظهار امیدواری کرد تا با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری دستگاه های ذیربط، فعالیت های گسترده و فاخری دیگری را در زمینه فرهنگ و هنر بویژه هنر دینی و آینی شاهد باشیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین