تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مردم روزه دار و مومنان توصیه کرد که در شرایط شیوع ویروس کرونا، شب‌های قدر را تا حد امکان در منزل بمانند و مراسم را با استفاده از فضای مجازی و تلویزیون برگزار کنند.
۰
کد مطلب : ۲۵۲۷۸۲
مراسم شب‌های قدر را با استفاده از فضای مجازی و تلویزیون برگزار کنید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دکتر سیما سادات لاری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور از همه مردم روزه دار و مومنان می‌خواهیم که تا حد امکان در شب‌های قدر در منزل بمانند و مراسم و دعا و مناجات این شب‌های عزیز را از طریق فضای مجازی، رادیو و تلویزیون و به دور از جمعیت برگزار کنند.
وی ادامه داد: در صورت برگزاری مراسم به شکل حضوری، مراسم شب‌های قدر باید در فضای باز و با جمعیت محدود و همچنین رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و در مدت زمان کوتاه برگزار شود.
لاری بیان کرد: ضروری است در طول برگزاری مراسم، تحت هیچ عنوان ماسک را از صورت برنداشته و فاصله گذاری فیزیکی از بقیه افراد رعایت شود. همچنین در طول مراسم از خوردن و آشامیدن خودداری شود.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: بهترین شیوه مقابله با بیماری کووید ۱۹، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری و شست‌وشوی مداوم دست‌ها است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین