تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
plusresetminus
حزب الله:طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق کشور ابرناکی، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۵۲۷۵۷
رگبار باران و وزش باد شدید در بیشتر استان‌های کشور
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی با ادامه فعالیت سامانه بارشی در ۲۴ ساعت آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در اکثر مناطق کشور به ویژه در استان‌های لرستان، ایلام، شمال خوزستان ابرناکی، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ در پاره‌ای از مناطق ذکر شده احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد.
شدت بارش در ارتفاعات شرقی تهران، مازندران، استان‌های اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، شمال کرمان و شمال سیستان و بلوچستان است.
سه‌شنبه دامنه فعالیت سامانه عمدتا در استان‌های واقع در نواحی مرکزی و شمال شرقی، شرق، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی خواهد بود.
چهارشنبه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی و ارتفاعات البرز، برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور، ارتفاعات استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد. پنجشنبه علاوه بر مناطقی ذکر شده در استان‌های اصفهان، یزد و شمال شرق فارس نیز بارش در ساعات بعد از ظهر پیش‌بینی می‌شود.
جمعه سامانه بارشی در نوار شمالی کشور تقویت شده و بخش‌هایی از غرب کشور را در بر می‌گیرد.
همچنین روز جمعه در بخش‌های مرکزی و ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز نیمه ابری است در برخی ساعات افزایش ابر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین