تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
plusresetminus
حزب الله:تهیه کننده فصل جدید سریال «روزگار جوانی» می‌گوید که بهتر بود در دوران کرونا شروع به کار نمی‌کردند؛ چرا که مدام مجبورند بعد از چند روز کار، پروژه را تعطیل کنند.تولید فصل سوم مجموعه تلویزیونی «روزگار جوانی» در شبکه پنج سیما از بهمن ماه ۹۹ شروع شده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۲۷۵۲
کاش «روزگار جوانی» را در دوران کرونا کلید نمی زدیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،این سریال در ۳۰ قسمت به کارگردانی اصغر توسلی ساخته می شود و بازیگرانی چون بیوک میرزایی، رسول نجفیان، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی در آن ایفای نقش می کنند.
سپهر محمدی ـ تهیه کننده فصل جدید «روزگار جوانی» درباره زمان شروع و پایان کار تصویربرداری این سریال گفت: حدود سه ماه است که سریال «روزگار جوانی» کلید خورده است و تصویربرداری تا آخر تیر ماه ۱۴۰۰ به طول می‌ انجامد.
این تهیه کننده درباره تاثیر کرونا بر روند ساخت سریال «روزگار جوانی» عنوان کرد: کرونا پدرمان را درآورده است. چند روز کار می کنیم و بعد، چند روز را تعطیل می‌کنیم. یکی عطسه می‌کند همه نگران می‌شویم. دیوانه شده ایم؛ نباید در این ایام تصویربرداری را شروع می‌کردیم.
او افزود: چندی قبل کار ۱۰ روز تعطیل شد، اما دوباره شروع کردیم. احتمال می‌دهم اگر شرایط به همین منوال باشد باز مجبور شویم چند روزی تعطیل کنیم.
محمدی در پایان در پاسخ به این سوال که کدام یکی از بازیگران فصل‌های قبل در این فصل حضور دارند؟ گفت: فقط دو ـ سه نفر از بازیگران فصل‌های قبل در این فصل هستند. آقای بیوک میرزایی هستند که دوباره خانه‌شان را به پنج دانشجوی جدید اجاره می‌دهند. همچنین از نوستالژیک های سریال، ماشین فولکس ایشان است!

روزگار جوانی ۳
فصل اول «روزگار جوانی» سال ۱۳۷۷ به تهیه‌کنندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. همچنین فصل دوم این مجموعه در سال ۱۳۷۸ به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی‌اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه تولید شد.

عکسی از روزگار جوانی در فصل های گذشته
انتهای پیام
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین