کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سینمای چین خوب می‌فروشد/ آغاز اکران فیلم جاسوسی ژانگ ییمو

مهر , 13 ارديبهشت 1400 ساعت 11:48

حزب الله:
تریلر جاسوسی ژانگ ییمو در تعطیلات آخر هفته و روز کارگر، با فروش ۳۷.۷ میلیون دلار کارش را شروع کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «کیلف واکرز» یا «صخره نوردان» اولین فیلم ژانگ ییمو در ژانر جاسوسی هر چند با اقبال زیادی روبه‌رو شد اما حریف یک داستان محلی عاشقانه نشد و فیلم «عشق من» که داستان یک عشق جوان را با بازی بازیگران تایوانی گرگ هسو و ژانگ رونان روایت می‌کند و جمعه کارش را شروع کرد، در سه روز به فروش ۶۵.۱ میلیون دلاری رسید.
این فیلم ساخته هان تیان است و بازیگر آن هسو در ماه مارس (اسفند) با حمایت از تحریم مارک‌های مد خارجی، نام خود را سر زبان‌ها انداخت تا با کارزار نسل‌کشی اویغورها توسط چین که از سوی آمریکا طرح شده، مقابله کرده باشد.
پیش بینی می‌شود فروش این فیلم تا ۱۳۷ میلیون دلار پیش برود.
در همین حال «کلیف واکرز» در مکان دوم پرفروش‌ها نشست. داستان این فیلم که یک روز پس از اکرانش در چین در آمریکا نیز راهی سینماها شده است، در دهه ۱۹۳۰ می‌گذرد و داستان چهار چینی را روایت می‌کند که در شوروی آموزش دیده‌اند تا به کشورشان برگردند اما وقت برگشت با چتر نجات در بخشی فرود می‌آیند که در کنترل ارتش ژاپن است.
برداشت‌ها از این فیلم متفاوت بود و در مجموع از تماشاگران امتیاز ۹.۱ از ۱۰ را گرفت اما سایت سینمایی چینی به آن امتیاز ۷.۷ داده و فروش ۱۲۳ میلیون دلاری را برای آن پیش‌بینی کرده است.


کد مطلب: 252751

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/252751/سینمای-چین-خوب-می-فروشد-آغاز-اکران-فیلم-جاسوسی-ژانگ-ییمو

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com