تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون عمران، ترافیک و حمل و نقل شهری شورای شهر کرج گفت: پارک محیط‌بان از مفاخر عمرانی دوره پنجم مدیریت شهری است.
۰
کد مطلب : ۲۵۲۷۳۸
پارک «محیط‌بان» از مفاخر عمرانی دوره پنجم است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهدی حاجی قاسمی در حاشیه مراسم بهره برداری از پارک محیط بان که با حضور جمعی از شهروندان، اصحاب رسانه، محمدحسین خلیلی اردکانی، مهدی حاجی قاسمی، احد رسولی، عباس زارع، محمد نبیونی و فریده بزنی بیرانوند از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونین وی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات عمرانی مدیریت شهری به مرور در حال رونمایی هستند و آنچه مدنظر شهروندان است نیز کارهای کلان و زیربنایی است که در شأن این کلان‌شهر باشد.
وی افزود: در سال ۹۶ چندین پروژه نیمه فعال تحویل شورای پنجم کرج شد که بسیاری از آنها به دلیل افزایش ناگهانی هزینه ها و نوسانات قیمت ارز شکل تعطیل به خود گرفته بودند اما کمیسیون عمران موفق شد با برگزاری جلسات متعدد و تعدیل قیمت ها امکان از سرگیری آنها را فراهم آورد که خوشبختانه تعدادی از آنها افتتاح شده و مابقی نیز در نوبت تکمیل قرار دارند.
حاجی قاسمی از کنارگذر مهرشهر، ادامه بزرگراه یادگار امام، مترو، بزرگراه سردار سلیمانی، پیاده راه رجایی شهر، پارک دانایی، پارک شهید ایرانی، پارک هاشمی، تعریض بلوار ارم و... به عنوان پروژه های در دست اقدام مدیریت شهری کرج یاد کرد و ادامه داد: در سال جاری اعتبار خوبی برای طرح های عمرانی در نظر گرفته شده و در صدد تکمیل پروژه های نیمه تمام هستیم که پیش بینی می شود تا شهریور ماه شاهد اقدامات خوبی باشیم.
عضو هیئت رئیسه شورای شهر کرج در پایان پارک محیط بان را پروژه ای خاص در جهت رشد گردشگری و ایجاد درآمدهای پایدار ارزیابی کرد و گفت: در این پروژه چندگونه از حیوانات اهلی بدون قفس و در محیط جغرافیایی طبیعی نگهداری می شوند که قطعاً فضای خوبی برای بازدید شهروندان و گردشگران در روزهای تعطیل و تعطیلات خواهد بود و امکان راه اندازی فازهای جدید نیز پیش بینی شده است
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین