تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
plusresetminus
حزب الله: جانشین پلیس راهور ناجا گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح به قوت خود باقی است و فقط در شب‌های قدر اجرا نمی‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۵۲۶۹۶
ممنوعیت تردد به شهرهای قرمز و نارنجی تا اعتراض به جریمه‌های اشتباه/ جاده‌ها آرام است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر تردد عادی و روان در تمام محورهای مواصلاتی در جریان بوده و هیچ مسأله خاصی گزارش نشده است.
جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که ممنوعیت خروج خودروهای پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی کماکان برقرار است تصریح کرد: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح به قوت خود باقی است و فقط در سه شب قدر ممنوعیت تردد شبانه کنسل شده است.
سردار حسینی در خصوص گلایه برخی از شهروندان درباره جریمه‌های اشتباهی گفت: پلیس راهور همه تلاش خود را می‌کند که فردی به ناحق و ناروا جریمه نشود اما اگر برای فردی پیامکی مبنی بر جریمه آمد که در آن محل و زمان حضور نداشته باشد می‌تواند به واحدهای رسیدگی کننده در مناطق پلیس راهور و یا سایر ادارات پلیس راهور استان ها مراجعه کند.
جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به این پرسش فارس که آیا به جریمه‌های ثبت شده توسط دوربین ها هم می‌توان اعتراض کرد یا نه؛ خاطرنشان کرد: هر نوع  جریمه‌ای که اشتباه ثبت شده باشد حتی اگر دوربینی باشد بعد از بررسی توسط کارشناسان پلیس راهور، پاک خواهد شد.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین