تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
plusresetminus
با حمایت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری انجام شد؛

ساخت و راه اندازی بزرگترین مجتمع توانمندسازی حرفه ای در کرمان

حزب الله: رئیس بنیاد نیکوکاری یاس اعلام کرد: با حمایت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری ، بزرگترین مجتمع توانمندسازی فنی و حرفه ای در کرمان احداث و راه اندازی شد.
۰
کد مطلب : ۲۵۲۶۱۷
ساخت و راه اندازی بزرگترین مجتمع توانمندسازی حرفه ای در کرمان
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، فائض فرخی گفت: بزرگترین مجتمع توانمندسازی حرفه ای با 20 کارگاه تخصصی شامل 12 کارگاه آموزشی و 8 کارگاه تولیدی به مساحت 6 هزار مترمربع در کرمان توسط بنیاد یاس دایر شده و در حال حاضر 20 کارگاه در آن فعال است.
فرخی افزود: با راه اندازی کارگاه های مذکور با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای، زمینه آموزش یک شغل و حرفه تخصصی برای کسانی که این دوره ها را طی می کنند، فراهم شده است.
به گفته وی تاکنون 2 دوره آموزشی در این مجتمع توانمندسازی برگزار شده و کسانی که این دوره ها را طی کرده‌اند، موفق به اخذ مدرک تخصصی مربوطه شده‌اند.
وی هدف از ساخت مجتمع توانمندسازی حرفه ای را حرفه آموزی زندانیان مواد مخدر کرمان و همچنین کمک به ایجاد اشتغال و حمایت از خانواده‌های زندانیان ذکر کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حدود 5000 نفر پس از طی کردن دوره‌های آموزش‌های تخصصی، مشغول به کار شوند.
فرخی افزود: بنیاد نیکوکاری یاس که در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری فعالیت می کند، نقش مهمی در حمایت از اقشار محروم و آسیب پذیر در نقاط مختلف کشور دارد.
فرخی از دیگر اقدامات بنیاد نیکوکاری یاس را حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا بیان کرد و گفت: این بنیاد از زمان شیوع کرونا تاکنون در زمینه کمک به تامین امکانات درمانی و تجهیزات بیمارستانی اقدام کرده ضمن اینکه تاکنون بیش از 20 هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کرده  است.

وی یکی دیگر از اقدامات بنیاد یاس را احداث مجموعه‌های ورزشی چندمنظوره در مناطق محروم ذکر کرد و افزود: تاکنون دو سالن ورزشی چندمنظوره در استان هرمزگان و کرمان احداث شده و همچنین یک مجتمع ورزشی چندمنظور در شهرستان بناب در استان آذربایجان شرقی کلنگ‌زنی شده که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: بنیاد نیکوکاری یاس وابسته به گروه مالی گردشگری، از زمان تاسیس(1393) تاکنون فعالیت‌های متنوعی همچون کمک‌های درمانی به بیماران صعب‌العلاج، تهیه بسته‌های بهداشتی، تحصیلی، غذایی، جهیزیه و ... داشته است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین