تاریخ انتشارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
plusresetminus
حزب الله: در حالی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند باید قرنطینه یک هفته‌ای را به منظور حضور مجدد در لیگ برتر فوتبال ایران پشت سر بگذارد که اظهارات یحیی گل‌محمدی در رابطه با نحوه قرنطینه این تیم بسیار عجیب و قابل تامل است!
۰
کد مطلب : ۲۵۲۵۸۹
شوآف قرنطینه‌ برای پرسپولیس!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حضور تیم فوتبال پرسپولیس در هند به منظور برگزاری رقابت‌های مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان آسیا هم‌زمان شده بود با شیوع ویروس کرونای هندی و با توجه به انتقال عجیب و غریب این ویروس و مرگ و میرهای فراوان هندی‌ها در چند روز اخیر، نگرانی‌هایی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با بازگشت سرخپوشان از هند به وجود آمد و وزیر بهداشت در نامه‌ای آنی به معاون خود خواستار قرنطینه کامل و انجام تست‌های مربوطه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند شد.
در همین رابطه بنا بر دستور وزارت ورزش و جوانان در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستور وزارت بهداشت به دلیل مساله کنترل ویروس کرونای هندی، تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند به دلیل حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، یک هفته در قرنطینه خواهد بود و با ورود این تیم به ایران، آن‌ها تا پنج‌شنبه هفته آینده در قرنطینه خواهند بود و جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه در اصفهان به مصاف سپاهان خواهند رفت.
بنا بر اعلام، فدراسیون فوتبال با درخواست قرنطینه تیم پرسپولیس در هتل آکادمی و مهمان‌سرای کمپ تیم‌های ملی موافقت کرده است.
تیم فوتبال پرسپولیس ۱۰ اردیبهشت از هند به ایران بازگشت و بلافاصله به قرنطینه رفت، در این بین اما اظهارات اخیر یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با نوع و نحوه قرنطینه این تیم عجیب و باورنکردنی است! وی می‌گوید: «تست پی.سی.آر داده ایم و منتظر مشخص شدن جواب آنیم و پس از آن برنامه ما مشخص می شود، در حال حاضر بلاتکلیف هستیم، نه می توانیم تمرین کنیم و نه می توانیم با خانواده هایمان در ارتباط باشیم، واقعا شرایط خیلی بدی را پشت سر می گذاریم و پس از ۲۰ روز تحمل شرایط سخت در هند، مجددا در قرنطینه قرار داریم، هرچند که از تصمیم مربوط به قرنطینه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند استقبال می کنیم و باید مشخص شود که همگی سالم هستیم اما اینکه بلاتکلیف هستیم و هنوز ریکاوری و تمرین نکرده ایم تیم ما را عصبی کرده است.»
وی در مورد شرایط قرنطینه ای تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: «وقتی بحث قرنطینه می شود باید مو به مو اجرا شود و هیچ گونه ارتباطی بین نفراتی که از هند به ایران آمده اند با افراد دیگر وجود نداشته باشد، زمانی که از هواپیما پیاده شدیم با اتوبوس به کمپ آمدیم، راننده اتوبوس کجاست؟ کسی از وی خبر دارد؟ به هر حال راننده اتوبوس نزد خانواده اش می رود. علاوه بر این کارکنان هتل حضور دارند و جالب تر اینکه در هتل، مسافر نیز وجود داشت و مهمانان هتل نیز حضور داشتند. به رستوران می رویم و باز هم این افراد حضور دارند و این مساله با نفس واقعی قرنطینه مغایر است و اگر ما آلوده باشیم، این آلودگی ممکن است به خیلی ها سرایت کند. در واقع صرفا اسم قرنطینه روی تیم پرسپولیس قرار گرفته و اینکه تصور کنید قرنطینه هستیم اینگونه نیست و ارتباط وجود دارد و افراد متفرقه زیادی حضور دارند.»
حال سوال اصلی این است که پس از ابلاغ اجرای قرنطینه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند، مسئول نظارت بر نحوه اجرای قرنطینه کیست و چه برنامه‌ریزی‌ای در این زمینه به منظور ارتباط حداقلی افراد مختلف با اعضای ۵۰ نفره این تیم صورت گرفته است؟ آیا قرنطینه اعضای این تیم با افراد متفرقه اعم از مهمانان و مسافران هتل منطقی است؟ به چه علت هتل از نفرات متفرقه تخلیه نشده است؟ کسی از پرسنل هواپیما، راننده اتوبوس، کارکنان، مسافران و مهمان‌های هتل خبر دارد و آیا این افراد با دیگران در ارتباط هستند یا خیر؟
هیچ‌کس با اصل موضوع قرنطینه تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت از هند به دلیل احتمال شیوع ویروس کرونای هندی مخالف نیست و به طور حتم اقدام اولیه به درستی صورت گرفته است، همانطور که تیم فوتبال الوحده نیز پس از پایان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در کشور هند، باید قرنطینه ۱۰ روزه را در امارات پشت سر بگذارد.
در عین حال باید شرایط قرنطینه پرسپولیس به گونه ای مدنظر قرار گیرد که امکان تمرین و ریکاوری برای بازیکنان از سوی کادر فنی فراهم باشد چرا که با استناد به صحبت های یحیی گل محمدی، این تیم در حال حاضر شرایط و اجازه تمرین ندارد و در صورت ادامه این روند دچار افت بدنی خواهند شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین