کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پارک «محیط‌بان» مجهز به دو سکوی بازدید است

پایگاه خبری کرج امروز , 11 ارديبهشت 1400 ساعت 14:28

حزب الله:
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: پارک محیط‌بان مجهز به دو سکوی بازدید است و الزامات یک پارک استاندارد حیات‌وحش را دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پیمان بضاعتی پور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پارک ۱۷ و نیم هکتاری محیط‌بان، گفت: این پارک هفدهمین پارکی است که در دوره پنجم مدیرت شهری افتتاح‌شده است.
وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این پروژه اواسط سال ۹۷ آغاز شد، گفت: این پروژه با حمایت شهردار کرج و تخصیص اعتبارات لازم از سوی شورای اسلامی شهر به بهره‌برداری ریسد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با بهره‌برداری از این اِکو پارک ویژه حیات‌وحش بیش از ۱۷ هکتار از اراضی شمال حصار، محدوده بالای میدان حافظ تا تونل بیلقان در دسترس شهروندان قرار گرفت.
بضاعتی پور در بخش دیگری تأکید کرد: پارک محیط‌بان مجهز به دو سکوی بازدید، سالن قرنطینه مجهز به کلینیک دامپزشکی، سیلوی ذخیره علوفه بوده و همه الزامات یک پارک استاندارد حیات‌وحش را دارد.
وی همچنین با اشاره اینکه چهار پروژه دیگر تا پایان خردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: پیش‌ازاین پارک «روشندلان» و «ایران کوچک» از پارک‌های موضوعی بود که افتتاح‌شده و پارک «دوستدار کودک»  نیز با تلاش مدیرت شهری در سال جاری احداث خواهد شد.
گفتنی است؛ ارزش این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام‌شده است.


کد مطلب: 252584

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/252584/پارک-محیط-بان-مجهز-دو-سکوی-بازدید

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com