تاریخ انتشارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
plusresetminus
حزب الله:باشگاه پرسپولیس بعد از اعلام رای کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، دادخواست جدیدی درباره شکایت از مدافع سابق تیمش به کمیته استیناف ارائه کرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۲۵۷۴
پرونده پرسپولیس- شجاع دوباره در استیناف
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پس از شکایت باشگاه پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده در کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ایران مبنی بر اینکه فسخ قرارداد یک طرفه خلیل‌زاده غیر قانونی بوده است، این کمیته اعلام کرد با توجه به حضور خلیل‌زاده در یک باشگاه خارجی، صلاحیت رسیدگی به پرونده را ندارد. پس از این موضوع پرسپولیس پرونده را به کمیته استیناف برد و این کمیته رای داد که کیمته وضعیت باید به این پرونده رسیدگی کند.
از این رو مجددا دادخواستی تنظیم و پرونده به کمیته وضعیت رفت که دوباه این کمیته به رای قبلی خود مبنی بر عدم صلاحیت به رسیدگی به پرونده اکتفا کرد. پس از این موضوع پرسپولیس دادخواست جدیدی تنظیم و به کمیته استیناف برده و منتظر صدور رای است.
در همین حال یک کارشناس حقوقی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این پرونده اظهار کرد: وقتی کمیته استیناف نظر می‌دهد و می‌گوید کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ایران صلاحیت رسیدگی به موضوع را دارد و به عنوان یک مرجع عالی نظر می‌دهد، مرجع زیرمجموعه یعنی کمیته وضعیت بازیکنان باید طبق آن نظر، رای بدهد. اینکه مجدداً با تغییر عناوین آن رای، بخواهیم همان نظر قبلی را تکرار کنیم، دارای ایراد است و ضرر آن فقط به خواهان پرونده وارد می‌شود. چون قضیه طولانی می‌شود و مجددا باید لایحه نوشته شود. 
وی افزود: با توجه به اینکه عنصر خارجی در فسخ قرارداد پرسپولیس و شجاع خلیل‌زاده وجود ندارد، رسیدگی باید با کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ایران باشد اما شکایت‌های دیگر مثل مذاکره قبل از فسخ علیه باشگاه الریان قطر باید به فیفا انجام شود. اما اینکه فسخ قرارداد بازیکن موجه بود یا غیر موجه، صرفا نظر از اینکه بازیکن با باشگاه جدید قرارداد بسته، در حیطه وظایف کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ایران است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین