کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش سازمان بهداشت جهانی به شوخی یک برنامه با کرونا

ایسنا , 11 ارديبهشت 1400 ساعت 11:46

حزب الله:سازمان جهانی بهداشت خواستار توقف یک برنامه طنز درباره واکسن کرونا در تونس شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ولید زربی، روزنامه نگار و مجری تونسی گفته است که سازمان جهانی بهداشت با ارسال نامه‌ای رسمی به وزارت خارجه تونس، خواستار توقف پخش برنامه دوربین مخفی «آنجلینا ۱۹» شده است که از شبکه نسمة در این کشور پخش می‌شود.
این مجری با تمسخر این نامه را منتشر کرده و در پی آن نوشته که چطور است مرا به عنوان یک جنایتکار در دادگاه کیفری بین‌المللی محاکمه کنند؟!
این اقدام وزارت بهداشت جهانی در میان شهروندان تونسی در شبکه‌های مجازی واکنش‌های متفاوتی را برانگیخته است. عده‌ای با آن مخالف و عده‌ای با آن موافق هستند؛ موافقان با نظر سازمان بهداشت جهانی معتقدند که این برنامه موجب ترس تونسی ها از واکسن کرونا می‌شود و این در حالی است که تونس در مواجهه با بحرانی قریب الوقوع نسبت به کرونا قرار دارد؛ مخالفان نیز معتقدند که این برنامه فقط یک شوخی است و در نگاه مردم نسبت به واکسینه شدن در برابر کرونا تاثیری ندارد.
در این برنامه واکسن کرونا به مجری و مهمان تزریق می‌شود و مجری با تمارض وانمود می کند که بلافاصله بعد از زدن واکسن حالش بد شده است.
البته دلیل اعتراض سازمان بهداشت جهانی به این برنامه استفاده از نشان مخصوص این سازمان در این برنامه است.
همچنین در این برنامه از بازیگری شبیه به آنجلینا جولی ـ بازیگر هالیوودی ـ استفاده شده که مثلا فرستاده سازمان بهداشت جهانی برای آوردن واکسن به تونس است.
الجزیره در پایان نوشته است: عده‌ای می‌گویند ایده ساخت برنامه طوری است که همه مخاطبان از همان ابتدا متوجه شوخی بودن آن شده‌اند و اعتراض سازمان بهداشت جهانی را بی مورد و به نوعی دخالت در امور داخلی کشور تونس می‌دانند.


کد مطلب: 252564

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/252564/واکنش-سازمان-بهداشت-جهانی-شوخی-یک-برنامه-کرونا

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com