کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه‌های وزارت بهداشت در آستانه برگزاری مراسم شب‌های قدر:

در منزل خود احیا بگیرید/ در صورت حضور در مراسم، ماسک را از صورت برندارید

ایسنا , 11 ارديبهشت 1400 ساعت 10:10

حزب الله:

معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص مراسم شب‌های قدر در دوران شیوع کرونا، توصیه هایی را در قالب پیام های بهداشتی اعلام کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،معاونت بهداشت وزارت بهداشت، توصیه کرده است: با توجه به شرایط نامناسب همه گیری کروناویروس، امسال در شب های قدر تا حد امکان مراسم احیا برگزار نشود و از طریق فضای مجازی و رادیو و تلویزیون مراسم احیا را در منزل خود برپا کنید و در صورت حضور در مراسم احیا، شیوه نامه های بهداشتی را به طور کامل رعایت و در مراسم هایی با تجمع زیاد افراد و در فضای بسته شرکت نکنید.

در ادامه این پیام با یادآوری اینکه در مراسمی که در فضای باز، با جمعیت محدود و به مدت کوتاه برگزار می شود، حاضر شوید، تاکید شده است: در زمان حضور در مراسم احیا، به هیج وجه ماسک را برندارید و فاصله خود با دیگران را حفظ کنید و تا حدامکان از خوردن و آشامیدن در حین حضور در مراسم احیا بپرهیزید.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، براساس این توصیه ها از توزیع نذری و خیرات در داخل مراسم خودداری کرده و نذورات را به صورت بیرون بر در اختیار شرکت کنندگان مراسم قرار دهید؛ نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی داغ نباید در ظروف یکبار مصرف پلاستیکی یا ظروف یکبار مصرف نازک و رنگ روشن باشد.

معاونت بهداشت با تاکید بر اینکه نذورات خود را در قالب بسته های حمایتی در اختیار نیازمندان قرار دهید، یادآور شده است: به منظور بهره مندی از اجر معنوی شب های قدر در فعالیت های خیرخواهانه (حمایت از نیازمندان و آزادی زندانیان) مشارکت کنید.


کد مطلب: 252530

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/252530/منزل-خود-احیا-بگیرید-صورت-حضور-مراسم-ماسک-برندارید

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com