تاریخ انتشارجمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
plusresetminus
پيام مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در آستانه روز كارگر

سايپاي نوين، رويايي كه به‌همت كارگران به واقعيت تبديل شد

حزب الله: مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در پيامي ضمن تبريك به‌مناسبت 11 ارديبهشت‌ماه روز جهاني كارگر، تلاش و همت كارگران خدوم و متعهد ايران اسلامي به‌ويژه در اين گروه را عامل عبور از پيچ دشوار تحريم و كرونا و ادامه مسير توليد دانست و نيروي انساني شاغل در بخش‌هاي مولد كشور را سرمايه حال و آينده كشور ناميد.
۰
کد مطلب : ۲۵۲۴۹۸
سايپاي نوين، رويايي كه به‌همت كارگران به واقعيت تبديل شد
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،متن كامل پيام سيدجواد سليماني به شرح زير است:
بسمه تعالي
يازدهم ارديبهشت‌ماه، از آن ­رو به نام روز جهاني كار و كارگر مزين شده تا جوامع گوناگون و مردم در سراسر دنيا، امر مهم و اثرگذار توليد و نقش‌آفرينان اصلي آن يعني كارگران را با همه زحمات و تلاش‌ها در عرصه اقتصاد و صنعت، در ياد و خاطر خود حفظ کرده و ارج نهند.
در ايران عزيز ما، اهميت و قدر و منزلت اين روز دوچندان محسوب مي‌شود، زيرا علاوه بر تقدس امر توليد ملي و ضرورت توجه جدي به آن، كشور ما در ساليان اخير به خاطر دشمني و عداوت استكبار جهاني، با محدوديت‌ها و مشكلات بي‌شماري در بخش توليد مواجه بوده و به تعطيلي­ كشاندن جريان توليد و بيكارساختن كارگران ايراني، از جمله مهم‌ترين اولويت‌هاي دشمنان ملت ايران بوده است. اين در حالي است كه در سايه تدابير مقام معظم رهبري و روشنگري‌هاي چندين ­باره معظم ­له در ساليان اخير، اهميت كار و كارگر ايراني و محصول توليدي آن بيش از گذشته مورد توجه آحاد جامعه قرار گرفته و خوشبختانه چرخ اصلاح فرهنگ مصرف و تأكيد هم­وطنان عزيزمان بر ضرورت استفاده از كالاي ايراني، حركت خود را در مسيري صحيح آغاز كرده است.
برنامه‌ريزي و اهتمام جدي دولت و مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در ساليان اخير به‌ويژه پس از دور دوم تحريم‌هاي همه‌جانبه بر عليه صنعت و اقتصاد كشور سبب شد تا كارگران و تمامي دست‌اندركاران بخش‌هاي توليدي، با تلاشي مضاعف، براي ادامه فعاليت خود حتي با وجود مشكلات شديد تلاش كرده و دشمن را در دستيابي به اهداف شوم و ظالمانه خود ناكام گذارند.
خوشبختانه در گروه خودروسازي سايپا نيز به‌عنوان يكي از واحدهاي توليدي پرآوازه و مطرح كشور، كارگران عزيز با تلاش و همت خود، اهداف و برنامه‌هاي توليدي را علي رغم همه دشواري‌ها و محدوديت‌ها محقق كرده و با وجود آن‌كه صنعت خودرو كشور، بي‌سابقه‌ترين دوره خود را از نظر رويارويي با مشكلات و موانع سپري كرد، اما با اهتمام جدي، مشعل فروزان توليد را روشن نگه­داشتند.
در سايه اين تلاش‌ها بود كه گروه خودروسازي سايپا توانست در عرصه‌هايي نظير ثبات توليد، خروج محصولات قديمي، توليد محصولات جديد و به‌روز، كاهش آمار معوقات، دست­يابي به اهداف توليدي در سال‌هاي اخير و بسياري عرصه‌هاي ديگر، به موفقيت‌هاي چشمگيري دست پيدا كند و در واقع تحريم‌ها را بلااثر سازد.
امروز كارگران گروه خودروسازي سايپا به مثابه فرزندان اين مجموعه، به سازمان خود هم­چون خانه دوم نگريسته و از هيچ تلاش و كوششي براي برافراشته نگه­داشتن پرچم توليد در اين گروه خودروسازي دريغ نمي‌­كنند.
اينجانب به‌عنوان عضوي از جامعه بزرگ كارگري كشور، دست يكايك خدمت‌گزاران و كارگران عزيز به‌ويژه همكاران خود در گروه خودروسازي سايپا را به گرمي مي‌فشارم و از همكاري و همياري تمامي آنان قدرداني مي‌كنم، تبديل­ شدن سايپا به «سايپاي نوين» و دست­يابي به آن‌همه موفقيت و ثبت يك كارنامه پرافتخار آن‌هم در دوران پرتلاطم تحريم و شيوع بيماري كرونا، رويايي بود كه تنها با تكيه بر همت والا و دستان پرتلاش كارگران شاغل در اين مجموعه تحقق مي‌يافت.
بار ديگر فرارسيدن 11 ارديبهشت‌ماه و روز جهاني كار و كارگر را به همه كارگران عزيز ايران اسلامي به‌ويژه همكارانم در گروه خودروسازي سايپا تبريك عرض کرده و سربلندي اين مرز و بوم و موفقيت كارگران پرتلاش و خلاق آن را از درگاه ايزد منان مسألت دارم.
 
سيدجواد سليماني
مديرعامل گروه خودروسازي سايپا
منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین