کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۶۰۰ متر از معابر بلوار ولیعصر(عج) جدولگذاری و پیاده رو سازی شد

پایگاه خبری کرج امروز , 9 ارديبهشت 1400 ساعت 14:16

حزب الله:
مدیر منطقه چهار شهرداری کرج از جدول گذاری و پیاده روسازی معابر ملک هایی که در طرح تعریض بلوار ولیعصر(عج) تملک شده بود، خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر حسین کاظمینی اظهار کرد: در راستای ساماندهی و اصلاح معابر املاک تملک شده و ایجاد بسترهای مناسب جهت تردد ایمن شهروندان، پیاده روسازی بلوار ولیعصر(عج) حد فاصل خیابان‌های اخترآباد تا طالقانی به متراژ بیش از یک هزار و ۶۰۰ متر انجام شد. 
کاظمینی کف سازی و جدول گذاری معابر و خیابان‌ها را به لحاظ تاثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: اقدامات عمرانی با اولویت مناطق کم برخوردار مورد توجه و تاکید مجموعه مدیریت شهری است و در دستور کار این منطقه قرار دارد.
این مسئول افزود: اقدامات عمرانی با هدف کسب رضایتمندی شهروندان و بر اساس اولویت بندی کارشناسان اجرا و چندین مرحله عملیات زیرسازی، پیاده روسازی در مناطق کم برخوردار صورت خواهد گرفت..
وی در پایان افزود: روند اجرایی بهبود سطح کیفی معابر سطح شهر با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی و با هدف ساماندهی معابر، همسو با نیاز شهر و شهروندان به صورت گسترده تداوم خواهد یافت.


کد مطلب: 252477

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/252477/۱۶۰۰-متر-معابر-بلوار-ولیعصر-عج-جدولگذاری-پیاده-رو-سازی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com