تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
plusresetminus
حزب الله:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۲۳۵۸
گل محمدی: تمام تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا به غیر از پرسپولیس واکسن زده‌اند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه تیم‌ها به غیر از پرسپولیس واکسن زده‌اند. باید از بازیکنانم که مشکلات زیادی را تحمل کرده اند، با آن‌ها جنگیدند و توانستند سربلند بیرون بیایند، تشکر کنم.
او گفت: بازیکنان پرسپولیس روز‌های خیلی سختی را پشت سر گذاشته اند. استرس زیادی در بحث کرونا وجود دارد. تمام تیم‌هایی که در گروه ما در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند به غیر از پرسپولیس واکسن زده اند. این امر استرس زیادی را به بازیکنان وارد کرد.
او بیان کرد: مقابل الریان هم باید کیفیت خوب خود را نشان دهیم. باید بتوانیم به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعدی شویم. با تمام وجود باید مقابل حریف بازی می‌کنیم. در بازی قبلی هم سزاوار باخت نبودیم و اسیر ۴۵ دقیقه بد بازی کردن خودمان شدیم.
گل محمدی گفت: در ادامه فرصت‌های خوبی برای جبران داشتیم. داور یک پنالتی برای ما پرسپولیس نگرفت.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه با توجه به عملکرد گوا در این مسابقات آیا احتمال دارد در آینده بازیکنانی از هند در ایران بازی کنند، گفت: فکر می‌کنم فوتبال هند در سال‌های اخیر از لحاظ کیفیت بازیکنان، برگزاری مسابقات و امکانات پیشرفت خوبی داشته است. این اتفاق می‌تواند برای بازیکنان و مربیان ایرانی و هندی خوب باشد. مراوده فوتبالی جذابی می‌تواند برای بازیکنان و مربیان هر دو کشور صورت بگیرد.
گل محمدی درباره بازگشت عیسی آل کثیر به ترکیب پرسپولیس و میزان رضایت از عملکرد این بازیکن توضیح داد: با توجه به اتفاقی که برای آل کثیر افتاد و سبب محرومیت ۶ ماهه او شد نیاز به زمان است تا او به اوج بازگردد.
او اظهار داشت: فکر می‌کنم باخت مقابل الوحده می‌تواند در آینده به پرسپولیس کمک کند. باید نقاط ضعف را برطرف کنیم. امکان دارد برخی از باخت‌ها از بردن بیشتر به ما کمک کند. باید از این بازی درس گرفته و نقاط ضعف خود را پیدا و آن‌ها را برطرف کنیم.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین