تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
plusresetminus
حزب الله:مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با گذری بر عملکرد کرج دیروز و کرج امروز، اظهار داشت: مدیریت شهری نمره قبولی مطلوبی در کارنامه کرج امروز دارد.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۹۰۴
نمره مدیریت شهری کرج قابل قبول است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی درویش پور، معاون سابق هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز که در حال حاضر به سمت مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شده است، در مراسم تکریم خود که از سوی مدیریت شهری در شهرداری کرج برگزار شد، عملکرد این نهاد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اگر بخواهم کرج دیروز را با امروز مقایسه کنم، نمره خوبی به تیم مدیریت شهری می دهم.
وی ضمن یادآوری این موضوع که شهرداری نهادی اجرایی است و خدمات ارائه شده از سوی این مجموعه بیشترین خدماتی است که یک شهر می تواند داشته باشد، عنوان کرد: همدلی مسئولان شهری به گونه ای است که من خود و خواستگاهم را متعلق به شهرداری می دانم.
وی همچنین از پیشرفت محسوس شهر در زمینه عمرانی طی سال های اخیر سخن گفت و ادامه داد: پروژه ادامه همت، قطارشهری کرج و ... از جمله پروژه های عمرانی است که در کارنامه مدیریت شهری با پیشرفتی باور نکردنی ثبت شده است.
درویش پور شرایط اقتصادی نامطلوب جامعه را یادآوری کرد و گفت: با توجه به این شرایط، اجرای پروژه های عمرانی، فرهنگی، ورزشی، خدماتی و... کاری سخت است که مدیریت شهری کرج از پس آن به خوبی برآمده است.
این مسئول در پایان از اقدامات ارزنده و بزرگ استانداری البرز نیز یاد کرد و گفت: پروژه هایی که شاید سال‌ها با درصد پیشرفت ناچیز در حال اجرا بودند با تلاش های استاندار البرز طی یک سال بیش از ۴۰ درصد پیشرفت داشتند که این نشان از توان و تلاش استاندار و پرسنل استانداری است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین