تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
plusresetminus
حزب الله:بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید مسئولان این باشگاه باید تلاش کنند مشکلات بازیکنان حل شود.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۸۹۴
وحید امیری: مسئولان باشگاه تلاش کنند مشکل بازیکنان حل شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،وحید امیری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گوای هند اظهار کرد: ما نصف بازی‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و می‌دانیم هدف و خواسته ما چه چیزی است.می‌دانیم هنوز اتفاقی برای ما رخ نداده و صعود ما از گروه قطعی نشده است. ما پرسپولیس هستیم و خواسته هواداران و کادر فنی این است که با قدرت ادامه بدهیم و صعود مقتدرانه داشته باشیم.
وی افزود: مشکلات زیاد است. یکی از مشکلات شرایط آب و هوایی اینجا است که کار را سخت کرده است. گوا برای ما یک سورپرایز بود اما ما هم پرسپولیس هستیم و کیفیت خودمان را در ایران و آسیا نشان دادیم و به دنبال این هستیم که موفقیت‌های خودمان را تکرار کنیم. آقای گل‌محمدی گفتند شرایط برای ما مناسب نیست، امیدوارم مسئولان باشگاه هم تلاش کنند که هرچه سریعتر مشکلات ما را حل کنند تا تنها دغدغه ما درون زمین باشد.
او همچنین گفت: واقعا شرایط سختی است اما در بازی اول خودمان را با شرایط وفق دادیم. تیم ما شخصیتی دارد که به بردن عادت کرده است و تمام تلاشش این است که  ببرد و با حداکثر امتیازات و اقتدار کامل برنده باشد. ما نماینده ایران هستیم و دوست داریم روحیه شجاعانه و پیروزی طلبی را در خود حفظ کنیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین