تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
plusresetminus
حزب الله:قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۶۰۹
ارزش بیت کوین کم شد/ نوسان سایر ارزهای دیجیتال
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تنها چند روز پس از ثبت بالاترین رکورد ارزش برای بیت کوین، شماره یک ارز‌های دیجیتال جهان شاهد افت ۱۵ درصدی شد. این بزرگ‌ترین افت برای بیت کوین در ۷ هفته اخیر محسوب می‌شود.
بیت‌کوین از ۶۱ هزار به ۵۳ هزار دلار نزول کرد و اتریوم هم ریزشی ۳۰۰ دلاری داشت. از طرفی باقی ارزهای دیجیتال هم به دلیل وابستگی زیاد به بیت‌کوین روندی نزولی پیدا کردند. اما در حال حاضر بخشی از ریزش جبران شده و بیت‌کوین دوباره به محدوده ۵۷ هزار دلار رسیده است.
گفتنی است، با ایجاد تردید و محدودیت‌ها در کشورهای مختلف برای استفاده از ارزرمزها، شاهد سقوط ارزش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستیم.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۶ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۹.۳۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۵۹.۵۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۲.۰۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۱.۱۴ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۷۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۳۰ فروردین را در ادامه این خبر ببینید:
ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 56,847 ۱,۵۱۱,۶۸۴,۰۷۹
اتریوم 2,246 ۵۹,۷۳۶,۲۱۱
بایننس کوین 528 ۱۴,۰۴۴,۸۸۹
ریپل 1.49 ۳۹,۶۲۲
تتر 1 ۲۶,۵۹۶
دوج کوین 0.33 ۸,۹۷۳
کاردانو 1.29 ۳۴,۴۲۴
پولکادات 37 ۱,۰۰۶,۸۶۹
گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین