تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
plusresetminus
حزب الله:رئیس قوه قضائیه گفت: قضات پیش از صدور حکم، به دنبال صلح و سازش طرفین دعوا باشند؛ شوراهای حل اختلاف و نهادهای داوری و میانجی‌گری بهترین سازوکارها برای این کار هستند.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۶۰۴
قضات پیش از صدور حکم، به دنبال صلح و سازش طرفین دعوا باشند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت الله رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه اظهار کرد: سیره امیرالمومنین علیه السلام در ماه مبارک رمضان ایجاب می‌کند که حل و فصل اختلافات و دعاوی در این ایام به دلیل شیوع کرونا و تنگناهای اقتصادی و مشکلات معیشتی بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.
رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: قضات پیش از صدور حکم، به دنبال صلح و سازش طرفین دعوا باشند؛ شوراهای حل اختلاف و نهادهای داوری و میانجی‌گری بهترین سازوکارها برای این کار هستند.
آیت الله رئیسی ادامه داد: دشمن در حوزه اقتصادی با پروژه تحریم و در عرصه هسته‌ای با حرکات تروریستی، به دنبال اخلال در حرکت ملت ایران است.
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه پاسخ حرکت‌های تروریستی دشمن ایستادگی مقتدرانه است و آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی نمونه‌ای از همین اقدامات است، گفت: البته نباید به همین بسنده کرد بلکه پیگیری و ادامه مقتدرانه فعالیت‌های هسته‌ای به دشمن این پیام را خواهد داد که به هیچ وجه در این مسیر متوقف نخواهیم شد.
آیت الله رئیسی تصریح کرد: باشگاه سلطه دنبال آن است که با تحریم و حرکت‌های ناجوانمردانه مانع از حرکت علمی و فناوری ملت ایران شود، اما راهبرد رهبر انقلاب رفع همه تحریم‌هاست و در این زمینه اجماع ملی نیز وجود دارد که پیگیری این راهبرد رهبر انقلاب باید مقتدرانه و نه به صورت فرسایشی پیگیری شود.
منبع : مرکز رسانه قوه قضائیه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین