تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
plusresetminus
حزب الله: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سردار حجازی در لبنان، نقشه قدرت حزب‌الله برای شکست قطعی صهیونیست‌ها را تکمیل کرد و شرایط را برای در هم شکستن رژیم پوسیده صهیونیستی فراهم نمود.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۵۹۴
سردار حجازی نقشه قدرت حزب‌الله برای شکست صهیونیست ها را کامل کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین تشییع سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: شهید حجازی تندیس زنده تواضع و فروتنی، وقار طمأنینه و آرامش، صفای باطن، رخسار و سیمای نورانی بود.
وی ادامه داد: او صالح، عابد، راکع و ساجد، آمر به معروف و ناهی از منکر بود، مردی که هرگز لباس جهاد را از تن به در نکرد. منطق او منطق امیر مومنان بود که فرمودند «هر کس لباس جهاد را از تن به در کند خداوند به او لباس ذلت خواهد پوشاند»

سردار سلامی با بیان اینکه او از فرماندهان پر افتخار دفاع مقدس بود که به برادر شهیدش پیوست، گفت: او در آغوش پدر و مادری تعلیم یافته از مکتب اسلام، تربیت شد. چشمان پاک، قلب خالص و نیت خیر جزو برجسته‌ترین صفات برادر ما بود. در هر جمعی حاضر می‌شد آرامش طمأنینه را با خود در آن محیط می‌آورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هر کس در جاذبه شخصیت او قرار می‌گرفت تحت تاثیر اخلاق او قرار می‌گرفت و مجذوب شخصیتش می‌شد، هیچ تعلقی به میز، مقام و موقعیت نداشت و الگویی پایدار بود، زمان می‌برد که تا کتاب شخصیت او خوانده شود.

وی افزود: او کسی بود که نهال‌های مقاومت را به مدت ۱۰ سال در سرزمین احساس و ایمان و باور ملت ایران کاشت، نیروی مقاومت بسیج محصول مجاهدت‌های ۱۰ ساله این فرمانده با تدبیر بود. او با مردم همراه بود، خود را پیش مرگ و فدایی ملت و امت اسلام می‌دانست.

سردار سلامی تاکید کرد: افق‌های بلند جهاد او به مرزهای ایران محدود نشد و به لبنان رفت و به کمک سید مقاومت، حجت الاسلام سید حسن نصرالله و حزب الله مقتدر شتافت و در آنجا نقشه قدرت حزب الله را برای شکست دادن قطعی صهیونیست‌ها تکمیل کرد. او به همراه برادران حزب الله شرایط را برای در هم شکستن رژیم پوسیده صهیونیستی فراهم کرد. صهیونیست‌ها او را در فهرست ترور خود قرار دادند و به دنبال موقعیتی بودند تا بتوانند بر این فرمانده بزرگ اسلام یورش ببرند.

فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: جایگزین کردن چنین شخصیت‌هایی سخت است، باید یک انقلاب شکوهمند به وسعت انقلاب اسلامی رخ دهد و یک جنگ به مقیاس جهانی شکل بگیرد و صحنه مقاومتی از غرب تا شرق جهان اسلام علیه قدرت استکباری سازمان یابد و یک مرد در قلب همه این نبردهای بزرگ ساخته شود تا سید محمد حجازی سرلشکر بزرگ ما از آن خارج شود.او در تمام آزمون‌ها با موفقیت از میدان خارج شد. این مصیبتی غم انگیز و دردناک برای ما است. اما همیشه با امید به آینده روشن زندگی می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با شهادت سرداران انقلاب (سردار سلیمانی، سردار حجازی و …)، پرچم مقاومت بر زمین نمی‌افتد، ادامه داد: زمانی که استکبار فرزند ملت، حاج قاسم رادر عراق به شهادت رساند تصور قدرت‌های شیطانی این بود که مشعل مقاومت خاموش می‌شود اما وقتی مردان بزرگی مثل سردار حجازی و قاآنی درفش مقاومت پر افتخار قاسم را در دست گرفتند دوباره مستکبران افسرده شدند، جریان مقاومت ادامه یافت، شکست‌ها بر جبهه دشمن تحمیل شد، پیروزی‌ها دوباره خلق شد.

سلامی تاکید کرد: اسلام با شهادت این فرزندان نه تنها کم فروغ نمی‌شود؛ بلکه شهادت عامل اصلی قدرت ما است و نشان از وفای به عهد فرزندان این امت و ایستادگی و ثبات قدم است. بنابراین امروز پرچم از دست سردار حجازی جابجا می‌شود و باز هم در دست فرزند برومند دیگری از امت اسلامی قرار می‌گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: شنیدیم که صهیونیست‌ها شادمان هستند به آنها می‌گوییم، بدانند شادی آنها زودگذر است و اسرائیل به دست امتی که آنها را از سرزمین خود اخراج کرده‌اند ناپدید خواهد شد. شاد نباشید چون ما راه را ادامه می‌دهیم. هیچ‌کس این جبهه را ترک نخواهد کرد. بترسید از مردانی که زرهشان پشت ندارد، شمشیرها در دست جوانان امت اسلام از نیام کشیده شده است و این راه تا پایان عمر همه شیاطین عالم که در مقابل اسلام ایستاده‌اند ادامه خواهد یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به روح بلند همه شهیدان به ویژه سردار حجازی درو می‌فرستیم و این شهادت عظمی را به امام زمان، امت اسلام، حزب الله مقتدر و محبوب، ملت شریف، خانواده صبور و شکیبای بزرگوارش و همه همکارانمان و به همه آحاد ملت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین