تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
plusresetminus
حزب الله: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه را برای مصرف کننده ۱۴۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: بازار گوشت گوسفندی به دلیل عدم توان خرید مردم، دچار رکود شده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۵۸۹
قیمت گوشت گوسفندی ۱۴۰ هزار تومان/ مردم توان خرید ندارند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی اصغر ملکی درباره آخرین وضعیت بازار گوشت گوسفندی گفت: بازار گوشت گوسفندی کم رونق و درگیر رکود است چرا که مردم توان خرید ندارند و کاهش تقاضا منجر به ثبات قیمت‌ها شده است.
وی قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه گوسفندی خرید مغازه دار را ۱۲۷ تا ۱۳۰ هزار تومان عنوان و اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم شقه بدون دنبه با اعمال ۱۰ درصد سود برای مصرف کننده نهایی حدود ۱۴۰ هزار تومان است.
این فعال بخش خصوصی با اشاره به اینکه قیمت گوشت گوسفندی در هفته‌های ابتدایی امسال نسبت به اواخر سال گذشته بین شش تا هفت هزار تومان کاهش داشته است، افزود: هم اکنون فصل عرضه دام بوده و عرضه آن زیاد است اما مشکلی که دامداران دارند گرانی نهاده‌ها و علوفه است که منجر به افزایش قیمت تمام شده تولید می‌شود.
ملکی با اشاره به خشکسالی و مطلوب نبودن وضعیت مراتع کشور، گفت: اگر امسال وضعیت علوفه مراتع خوب بود و دام‌ها می‌توانستند از آن استفاده کنند، کاهش قیمت بیشتری اتفاق می‌افتاد اما در حال حاضر، تغذیه دام با نهاده به صورت دستی انجام می‌شود و به همین جهت هزینه‌های تولید بالاست.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین