تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
plusresetminus
حزب الله:فیلم سینمایی «گودزیلا در برابر کونگ» با رساندن مجموع فروش جهانی خود به مرز ۴۰۰ میلیون دلار، پرفروش ترین فیلم هالیوودی از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز نام گرفت.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۵۸۸
«گودزیلا..» محبوب در دوران کرونا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «گودزیلا در برابر کونگ» به کارگردانی «آدام وینگارد» که دنباله ای بر فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» محصول ۲۰۱۹ و «کونگ: جزیره جمجمه» (۲۰۱۷) و چهارمین فیلم دنیای سینمایی هیولاها برادران وارنر استف با ادامه اکران جهانی خود به فروشی بالغ بر ۳۹۰ میلیون دلار دست یافت تا با عبور از فروش ۳۶۵ میلیون دلاری فیلم «تِنت»، موفق ترین فیلم هالیوودی از زمان بروز بحران کرونا باشد. 
این فیلم تاکنون ۸۰.۵ میلیون دلار از محل گیشه آمریکا و ۳۰۹.۷ میلیون دلار در گیشه بین المللی کسب کرده است.
 «گودزیلا در برابر کونگ» در نخستین روز اکران در بیش از ۲۴۰۰ سالن سینمایی آمریکای شمالی به فروش ۹.۶ میلیون دلار رسید تا رکورد فروش روزانه یک فیلم از آغاز بحران کرونا تا به امروز را نیز به نام خود ثبت کند. 
سینمای چین که بازگشتی چشمگیر پس از گذر از بحران کرونا داشته، موفق ترین سینمای جهان در یک سال گذشته بود و دو فیلم چینی «سلام مامان» و «کاراگاه محله جینی ها» تا کنون فروش به ترتیب ۸۲۱ و ۸۶۳ میلیون دلاری را به ثبت رسانده اند. 
چینی ها سال گذشته به لطف کرونا موفق شدند برای نخستین‌بار از مجموع فروش سالانه گیشه آمریکا سبقت بگیرند و عنوان بزرگترین بازار سینمایی جهان را از آن خود کنند، اتفاقی که با ادامه روند کنونی در سال 2021 نیز تکرار خواهد شد.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین