تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
plusresetminus
حزب الله:تیم فوتبال استقلال دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پرگل به پایان برد تا صدرنشین گروه سوم این مسابقات شود و شانس اول صعود از این گروه لقب بگیرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۵۳۳
یک پیروزی پرگل دیگر برای استقلال در آسیا/ آبی‌ها در یک قدمی صعود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تیم فوتبال استقلال که در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ۵ بر ۲ تیم الاهلی عربستان میزبان گروه سوم این دوره از مسابقات را شکست داده بود، از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز دوشنبه در شهر جده به مصاف الشرطه عراق رفت که این دیدار با برتری ۳ بر صفر نماینده ایران به پایان رسید. محمد نادری در دقیقه ۴۴، فرشید اسماعیلی در دقیقه ۵۵ و شیخ دیاباته در دقیقه ۶۵ برای استقلال گل زدند.
محمدحسین مرادمند و سبحان خاقانی در این دیدار کارت زرد گرفتند.
تیم آبی تهران که در این دیدار با پیراهن سفید به میدان رفته بود با ترکیب رشید مظاهری، وریا غفوری (۶۶ موسوی)، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری (۶۶ غلامی)، هرویه میلیچ (۴۶ سبحان خاقانی)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی (۶۶ مهر)، دیاباته و مهدی قایدی (۷۷ رمضانی) به مصاف الشرطه رفت.

استقلال که به خاطر پیروزی در بازی نخست از روحیه بسیار خوبی برخوردار بود برای رسیدن به گل بی تابی می‌کرد اما اخراج زودهنگام بازیکن تیم الشرطه تا حدودی شرایط بازی را متفاوت کرد.
در دقیقه ۱۱ این دیدار در شرایطی که فرشید اسماعیلی برای مهار توپ تکل رفته بود، حسام کاظم روی پای او آمد و به دلیل اینکه نتوانست خودش را کنترل کند با هر دو پا روی بدن اسماعیلی فرود آمد که داور این صحنه را خطای عمد و خشن تشخیص داد و با کارت قرمز مستقیم بازیکن تیم عراقی را اخراج کرد.
البته این بازیکن و اعضای تیم الشرطه به این تصمیم اعتراض شدید داشتند و برای دقایق بازی را متوقف کردند اما در نهایت داور تصمیمش را اجرایی کرد.
بعد از این اتفاق استقلال تلاش کرد نبض بازی را در اختیار بگیرد و حملاتی را روی دروازه الشرطه پی ریزی کند که در یکی از صحنه ضربه فنی آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه را دروازه بان الشرطه دفع کرد.
در ادامه بازی دو تیم در میانه‌های میدان در جریان بود و الشرطه با تعداد نفرات بیشتری دفاع می‌کرد و دل به ضد حملات بسته بود و استقلال هم تلاش می‌کرد از دیوار دفاعی این تیم عبور کند.

در حالی که نیمه اول بازی کم موقعیتی را از استقلال شاهد بودیم اما در معدود حملات سرعتی و خطرناک این تیم در دقیقه ۴۴ مهدی قایدی از تکنیک خود استفاده کرد و توپ زیبایی را درون محوطه جریمه حریف ارسال کرد که محمد نادری از راه رسید و با ضربه‌ای محکم دروازه الشرطه را باز کرد تا نیمه اول با برتری آبی‌های ایران به پایان برسد.
شروع نیمه دوم برای استقلال همراه با یک تعویض بود که ملیچ جای خود را به سبحان خاقانی داد. آبی‌ها در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط دیاباته و رضاوند دو موقعیت خوب برای گلزنی داشتند اما ضربه آنها را دروازه بان حریف مهار کرد.
در دقیقه ۵۵ فرشید اسماعیلی که تا نزدیکی محوطه جریمه حریف پیش رفته بود روی ارسال زیبای آرش رضاوند با نفوذ درون محوطه و ضربه‌ای محکم برای دومین بار دروازه الشرطه را باز کرد.
استقلال که در نیمه دوم نمایش هجومی تری داشت در دقیقه ۶۵ هم توسط شیخ دیاباته به گل رسوم رسید. در این صحنه آرش رضاوند پاس زیبایی را برای مهاجم بلندقامت آبی‌ها ارسال کرد که او هم با ضربه‌ای دقیق دروازه حریف را برای سومین بار باز کرد.

استقلال با این پیروزی ۶ امتیازی شد و با توجه به تساوی الاهلی عربستان و الدحیل قطر در دیدار دوم خود، حالا شاگردان فرهاد مجیدی شانس اول صعود از گروه سوم هستند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین