تاریخ انتشارشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
plusresetminus
حزب الله:شهردار کرج با اشاره به ساخت و جانمایی ۱۰ اِلمان فرهنگی در سطح شهر، گفت: تا کنون ۷ اِلمان جانمایی شده و سه اِلمان دیگر نیز به زودی در سطح شهر نصب می شود.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۴۲۲
۱۰ اِلمان فرهنگی برای کرج نصب می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی کمالی زاده در آیین رونمایی از اِلمان دهقان فداکار اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ مقرر شد تا ۱۰ المان فرهنگی از افراد فاخری که در سطح ملی و استانی اقدامات فرهنگی و ارزشمندی انجام داده اند در سطح شهر جانمایی شود و اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به این موضوع تخصیص یافت.
وی با اشاره به اینکه اِلمان دهقان فداکار، هفتمین اِلمان نصب شده طبق وعده مدیریت شهری است، عنوان کرد: تا کنون اِلمان های مهر پدری، مادر، فاتح، رازی، آتش نشان، زین العابدینی و دهقان فداکار نصب شده و اِلمان های کاروان شتر، پرستار و پهلوان نیز به زودی در سطح شهر جانمایی می شود.
شهردار کرج با اشاره به اهمیت نصب اِلمان های فرهنگی، گفت: مجموعه مدیریت شهری کرج در نظر دارد تا با نصب این اِلمان ها هویت فرهنگی شهر را حفظ و حس هنری را تقویت می کنند.
کمالی زاده به تشریح جزئیات اِلمان دهقان فداکار پرداخت و افزود: این اِلمان با پایه، سه متر ارتفاع دارد و با توجه به اینکه دهقان فداکار، (ریزعلی خواجوی) در محله حصارک زندگی می کرده است، اِلمان یاد شده را در حصارک ابتدای بلوار شهید ایرانی جانمایی کردیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین