کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یک پرتغالی دیگر آماده جانشینی مورینیو در تاتنهام

ایسنا , 25 فروردين 1400 ساعت 13:26

حزب الله:مسئولان باشگاه تاتنهام قصد دارند در صورت ناکامی مورینیو در رساندن این تیم به سهمیه لیگ قهرمانان، نونو اسپریتو پرتغالی را جانشین او کنند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، تاتهام شانس کمی برای رسیدن به لیگ قهرمانان دارد و شکست برابر منچستریونایتد وضعیت این تیم را سخت تر از قبل نیز کرده است. مسئولان تیم تاتنهام که از عملکرد این تیم در این فصل راضی نیستند، نونو اسپیریتو سرمربی پرتغالی تیم ولورهمپتون را به عنوان گزینه جانشینی مورینیو در نظر گرفتند تا در صورت ناکامی در رسیدن به لیگ قهرمانان، این مربی را جانشین آقای خاص کنند.
طبق ESPN، در صورت فسخ زودهنگام، باشگاه لندنی باید حدود ۳۰ میلیون پوند به ژوزه بپردازد؛ این مبلغ در اصل در قرارداد ذکر شده که تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد.
سران تاتنهام مشکلی با پرداخت این غرامت ندارند و دوست ندارند فصل آینده نیز از لیگ قهرمانان دور باشند. با توجه به حذف از لیگ اروپا، تاتهام در صورتی که بین چهار تیم اول لیگ باشد می تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند و یا اینکه تیم های انگلیسی بتوانند در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان قهرمان شوند (منچسترسیتی یا منچستریونایتد) تا تیم های پنجم یا در صورت قهرمانی هر دو تیم انگلیسی در اروپا، تیم ششم نیز شانس حضور در لیگ قهرمانان را داشته باشند.


کد مطلب: 251221

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/251221/یک-پرتغالی-دیگر-آماده-جانشینی-مورینیو-تاتنهام

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com