تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
plusresetminus
حزب الله:معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت‌: واکسیناسیون ضد کرونا از خردادماه آغاز می‌شود و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۲۱۵
معاون وزیر بهداشت: واکسیناسیون ضد کرونای داخلی از خردادماه آغاز می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،قاسم جان‌بابایی صبح امروز در بازدید از مراکز درمانی کرونایی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واکسیناسیون ضد کرونای تولید داخلی از خردادماه آغاز می‌شود و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است.
وی بیان کرد: تهیه واکسن خارجی نیز ادامه دارد و مهم‌ترین هدف ما این است که با تلاش و اهتمام جدی در راستای پیشگیری از ابتلا به این بیماری اقدام و وضعیت را با اهتمام جدی کنترل کنیم که این مسئله بدون شک در چرخه درمان نقش اساسی ایفا می‌کند.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت‌: یکی از برنامه‌های ما واکسیناسیون کامل کادر درمان بر ضد این ویروس است که در این زمینه به‌عنوان یکی از اولویت‌های اساسی و مهم مطرح است تا بتوان شرایط ایمنی را برای آنان فراهم کرد.

جان‌بابایی ادامه داد: یکی از مسائلی که در اردبیل طبق آمار مشخص و محرز شده این است که دورهمی‌ها و مراسمات عروسی و دید و بازدیدهای نوروزی به ابتلای خوشه‌ای این بیماری در استان دامن زده و سبب بروز مشکلات اساسی شده است.
وی تصریح کرد: البته افراد مسن بیشترین آمار مبتلایان در این موج را به خود اختصاص داده‌اند که اگر هرچه سریع‌تر در این زمینه مردم همکاری‌های لازم را نداشته باشند شرایط بحرانی و نامطلوبی در استان دور از انتظار نخواهد بود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین