تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
plusresetminus
حزب الله: سایت فیفا مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد که نام یک تیم ایرانی نیز در آن دیده می شود.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۲۱۳
پرسپولیس در بین مدعیان قهرمانی آسیا از دید سایت فیفا
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ از امروز چهارشنبه شروع می شود و ایران با داشتن چهار نماینده، پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور بیشترین نماینده را در بین تیم های غرب آسیا دارد.
سایت فیفا در ارزیابی خود از رقابت های این فصل  و معرفی تیم های مدعی نوشت: اولسان هیوندای با توجه به افزایش تعداد تیم ها یکی از مدعیان قهرمانی است و همچنین الهلال عربستان، السد قطر، گوانگژو چین و گامبا اوزاکا ژاپن تیم هایی هستند که می توانند به عنوان قهرمانی برسند.
اما اولسان که قصد دارد برای سومین بار در تاریخ خود پس از سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۲۰ به فینال برسد در مرحله گروهی کار آسانی در پیش دارد و می تواند به راحتی به مرحله حذفی برسد.
پرسپولیس نایب قهرمان سال ۲۰۲۰ نباید کار سختی در مرحله گروهی این دوره از رقابت ها داشته باشد و می تواند به راحتی به مرحله حذفی برسد.
الهلال نیز تیم قدرتمندی است که فصل قبل به دلیل کرونا از این رقابت ها کنار گذاشته شد ولی توانایی بالایی برای رسیدن به فینال دارد. السد با هدایت ژاوی تیم خوب و یکدستی دارد که می تواند برای هر حریفی دشوار باشد.
فابیو کاناوارو ایتالیایی دیگر قهرمان جام جهانی امیدوار است بتواند راه مربی سابق خود مارچلو لیپی را برود و گوانگژو را برای سومین بار در تاریخ خود به عنوان قهرمانی آسیا برساند. با این حال ، در سال گذشته ، باشگاه چینی نتوانست از مرحله گروهی فراتر رود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین