تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
plusresetminus
حزب الله:یک روزنامه‌نگار اردنی در یادداشتی فاش کرد که ولیعهد سابق کشورش علی‌رغم تجدید بیعت با پادشاه، توقف فعالیت‌های ضد دولتی‌اش را مشروط به دادن فرماندهی ارتش به وی کرده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۹۵۲
ولیعهد سابق اردن برای عبدالله دوم شرط گذاشت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، "فهد الخیطان، روزنامه‌نگار اردنی با انتشار یادداشتی درباره تحولات اخیر اردن نوشت: امضای تعهدنامه وفاداری به پادشاه توسط حمزه بن الحسین، برادر ناتنی عبدالله دوم، پادشاه اردن و ولیعهد سابق این کشور پایان رخدادهای اخیر اردن نیست و وی باید تعهداتش را عملی کند.
وی افزود: وفاداری حمزه او را از پذیرش مسئولیت نقش وی در این پرونده معاف نمی‌کند. گزارش‌های اولیه حاکی از آن بود که نمادهای فتنه در اردن از حمزه برای دستیابی به اهدافشان استفاده کرده‌اند، اما داده‌های اطلاعاتی نشان می‌دهد که این شاهزاده اردنی نقش‌های مختلفی را در رخدادهای اردن ایفا کرده است.
طبق این یادداشت، این حقایق قاطع شوک بزرگی را در خاندان هاشمی (پادشاهی) اردن ایجاد کرده است، به ویژه اینکه حمزه توقف فعالیت‌های دولتی‌اش را مشروط به بر عهده گرفتن فرماندهی ارتش و نظارت بر دستگاه‌های امنیتی کرده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین