تاریخ انتشارشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: با افزایش نرخ مصوب مرغ به ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان شاهد کمتر شدن صفوف خرید مرغ هستیم و شهروندان به جز بازار روزها می‌توانند مرغ مورد نیاز خود را از مرغ فروشی‌های سطح شهر تهیه کنند.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۸۵۰
صف‌های مرغ در کرج کوتاه‎تر شده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد خیری با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت بازار روزها در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ایام نظارت ویژه‌ای بر غرفه‌های فعال در بازار روزها صورت می‌گیرد تا کالاها و محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب به شهروندان عرضه کنند.
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند شکایات خود در خصوص گران فروشی، کم فروشی و... را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
خیری اضافه کرد: کالاهایی مثل روغن، شکر، خرما و ... که در ماه رمضان بیشتر مصرف می شوند به میزان کافی توسط غرفه داران تهیه شده و بازار روزها هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی ندارند.
خیری همچنین به کوتاه شدن صف‌های خرید مرغ هم اشاره کردو گفت: با افزایش نرخ مصوب مرغ به ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان شاهد کمتر شدن صفوف خرید مرغ هستیم و شهروندان به جز بازار روزها می‌توانند مرغ مورد نیاز خود را از مرغ فروشی‌های سطح شهر تهیه کنند.
این مسئول ادامه داد: فروش مرغ گرم با نرخی بیش از نرخ مصوب اعلام شده گران فروشی و تخلف محسوب می‌شود.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج توضیح داد: هر چند بین ۱۵ تا ۲۰ درصدمرغی که روزانه در البرز مصرف می‌شود در استان تولید می شود ولی طی چند روز گذشته با افزایش سهمیه مرغ استان و توزیع درست آن شاهد رفع مشکل کمبود مرغ در استان هستیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین