کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

صف‌های مرغ در کرج کوتاه‎تر شده است

ایسنا , 21 فروردين 1400 ساعت 14:17

حزب الله: رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: با افزایش نرخ مصوب مرغ به ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان شاهد کمتر شدن صفوف خرید مرغ هستیم و شهروندان به جز بازار روزها می‌توانند مرغ مورد نیاز خود را از مرغ فروشی‌های سطح شهر تهیه کنند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد خیری با اشاره به تشدید نظارت بر فعالیت بازار روزها در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در این ایام نظارت ویژه‌ای بر غرفه‌های فعال در بازار روزها صورت می‌گیرد تا کالاها و محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب به شهروندان عرضه کنند.
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند شکایات خود در خصوص گران فروشی، کم فروشی و... را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.
خیری اضافه کرد: کالاهایی مثل روغن، شکر، خرما و ... که در ماه رمضان بیشتر مصرف می شوند به میزان کافی توسط غرفه داران تهیه شده و بازار روزها هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی ندارند.
خیری همچنین به کوتاه شدن صف‌های خرید مرغ هم اشاره کردو گفت: با افزایش نرخ مصوب مرغ به ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان شاهد کمتر شدن صفوف خرید مرغ هستیم و شهروندان به جز بازار روزها می‌توانند مرغ مورد نیاز خود را از مرغ فروشی‌های سطح شهر تهیه کنند.
این مسئول ادامه داد: فروش مرغ گرم با نرخی بیش از نرخ مصوب اعلام شده گران فروشی و تخلف محسوب می‌شود.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج توضیح داد: هر چند بین ۱۵ تا ۲۰ درصدمرغی که روزانه در البرز مصرف می‌شود در استان تولید می شود ولی طی چند روز گذشته با افزایش سهمیه مرغ استان و توزیع درست آن شاهد رفع مشکل کمبود مرغ در استان هستیم.


کد مطلب: 250850

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/250850/صف-های-مرغ-کرج-کوتاه-تر-شده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com