تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
plusresetminus
حزب الله:تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال میزبان نساجی مازندران است.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۷۴۳
پرسپولیس - نساجی/ سرخ‌ها در سودای بازگشت به صدر
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، هفته بیستم فوتبال ایران امروز (پنج‌شنبه) با یک بازی آغاز می‌شود که در آن پرسپولیس در تهران میزبان نساجی مازندران است. نساجی با حضور ساکت الهامی روی نیمکتش متحول شده و به کمک این مربی توانسته در هر ۳ بازی که به میدان رفته، برنده باشد. این دیدار در حالی در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۸:۵۰ آغاز می‌شود که بازی رفت دو تیم در ورزشگاه شهید وطنی که شرایط مناسبی هم نداشت، با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در آن دیدار مجتبی بیژن ابتدا نساجی را پیش انداخت اما سیامک نعمتی در دقایق پایانی بازی را به تساوی کشاند.
شاگردان الهامی که در ۵ دیدار اخیر خود، ۳ پیروزی، یک تساوی و یک شکست را به دست آورده‌اند کار سختی مقابل تیم رده دومی پرسپولیس دارند زیرا در ۵ رویارویی آخر دو تیم، نساجی هیچ‌گاه نتوانسته برنده باشد و ۳ تساوی و ۲ شکست حال کار تیم شمالی بوده است. در سوی دیگر پرسپولیس در حالی به مصاف حریف خود می‌رود که با سپاهان صدرنشین، اختلاف ۲ امتیازی پیدا کرده و در صورت پیروزی، می تواند حداقل برای ۴ روز به صدر جدول رده‌بندی برگردد. آن‌ها در ۵ دیدار قبلی خود نباخته‌اند و ۳ پیروزی و ۲ تساوی حاصل کار شاگردان گل‌محمدی بوده است.
پرسپولیس با ۳۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و نساجی با ۱۹ امتیاز سیزدهم است. کسب پیروزی برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، می‌تواند باعث صعود یک پله‌ای شاگردان الهامی در جدول رده‌بندی شود.
امروز همچنین قرار بود استقلال در آبادان مهمان صنعت نفت باشد که با تصمیم ستاد مقابله با کرونا در ورزش، این دیدار به تعویق افتاد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین