کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرنوشت جدید در انتظار سهام عدالتی‌ها

ایسنا , 19 فروردين 1400 ساعت 11:54

حزب الله:انتخابات شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت حدود یک ماه دیگر به صورت الکترونیکی آغاز خواهد شد و مشمولان باید برای شرکت در این انتخابات حتما سجامی شوند. از سوی دیگر افرادی که متقاضی عضویت در هیئت مدیره شرکت‌ها هستند باید تا ۲۸ فروردین ماه نسبت به ثبت تام در سامانه "ستان" اقدام کنند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بر اساس آخرین تصمیمات و مصوبات شورای عالی بورس و اوراق بهادار، برگزاری مجامع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان ها با دستور انتخاب اعضای هیئت مدیره به صورت الکترونیکی در نیمه اول اردیبهشت سال جاری تا نیمه اول خرداد ماه در تمامی استانها برگزار خواهد شد و  آن دسته از سهامداران غیر مستقیم سهام عدالت که به روش غیرمستقیم مدیریت دارایی باقی مانده و دارای سهام در یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی هستند باید جهت شرکت در این انتخابات نسبت به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) به آدرس sejam.ir اقدام کنند.
بر اساس اطلاعیه شماره یک سازمان بورس و اوراق بهادار، در اجرای تبصره ۵ ماده( ۶) آیین نامه مربوطه، این مجامع صرفاً به صورت الکترونیکی برگزار شده و از طریق سامانه الکترونیکی یکسانی برگزار می شود که مشخصات و آدرس آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
در این راستا و بر اساس اطلاعیه شماره ۲ سازمان بورس و اوراق بهادار، آن دسته از متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان ها که قصد دارند به عنوان نامزد عضویت در هیئت مدیره این شرکت ها ثبت نام کنند، با توجه به تمدید مهلت ثبت نام نامزد های هیئت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت تا ۲۸ فروردین ماه سال جاری باید با مراجعه به "سامانه ستان" به آدرس setan.seo.ir نسبت به ثبت نام در مهلت تعیین شده اقدام کنند.
شرایط ثبت نام
داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط با مورد تایید مراجع ذیصلاح تحصیلی، تجربه کافی، بارگذاری و ارسال بی نقص و کامل تمامی مدارک  در سامانه مزبور بارگذاری (بدیهی است به درخواست های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد) شرایط ثبت نام متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذار است. ضمناً نحوه امتیاز دهی به واجدین شرایط در اجرای دستور العمل تایید صلاحیت حرفه‌ای خواهد بود که در سایت سازمان به آدرس seo.ir بارگذاری شده است.


کد مطلب: 250736

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/250736/سرنوشت-جدید-انتظار-سهام-عدالتی-ها

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com