تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
plusresetminus
حزب الله: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: روز گذشته حدود ۳۲ هزار مراجعه کرونایی در تهران داشته ایم.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۷۲۹
روز گذشته ۳۲ هزار مراجعه کرونایی در تهران داشته‌ایم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جلیل کوهپایه زاده، در ارتباط تصویری با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، گفت: افزایش مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر خیلی بیشتر شده است و در تهران حدود ۱۸ هزار تخت بستری در بخش‌های دولتی، خصوصی و عمومی غیر دولتی داریم که در حال حاضر حدود ۵ هزار و ۲۰۰ تخت توسط بیماران کرونایی اشغال است و از این تعداد ۱۴۰۰ نفر در بخش‌های ویژه بستری هستند.
وی افزود: روز گذشته در تهران حدود ۶ هزار نفر به مراکز جامع سلامت و بهداشت و حدود ۶ هزار و ۶۰۰ نفر به بیمارستان‌ها مراجعه کرده بودند. البته باید مراجعات مردم به بخش خصوصی و مطب‌ها را به این اعداد اضافه کنیم که نشان دهنده این است که حدود ۱۲ هزار نفر مراجعه ثبت شده و حدود ۲۰ هزار نفر هم مجموع مراجعات به مراکز خصوصی، دولتی و مطب‌ها را داشته‌ایم.
کوهپایه زاده ادامه داد: مردم در این شرایط برای هر بیماری جزئی به بیمارستان‌ها مراجعه نکنند و حتی‌الامکان به مراکز جامع سلامت و ۱۶ ساعته و بخش‌های سرپایی و کلینیک‌های تنفسی مراجعه کنند چون این روزها بستری در صورت نیاز از طریق کلینیک‌های تنفسی انجام و حتی می‌توانند داروی رمدسیویر را در این کلینیک‌ها به صورت سرپایی و غیر حضوری دریافت کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین