تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
plusresetminus
حتما همه شما تاکنون به سفرهای مختلفی رفتید و در مکان‌های مختلفی اقامت داشتید. معمولا برای هریک از افرادی که قصد سفر دارند برخی نکات و ویژگی‌ها از اهمیت بیشتری برخوردارند و همین‌ها ملاک‌ قابل توجه افراد برای انتخاب شهر مقصد و محل اقامت می‎شود. در این گزارش کوتاه، تعدادی از هتل‌های عجیبی که شاید تاکنون آن‌ها را ندیده باشید را برای شما به اشتراک گذاشته‌ایم.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۷۰۹
عجیب ترین هتل های جهان؛ از ویلای باب اسفنجی تا هتلی که در آن زندانی می‌شوید

جامبو هاستل در استکهلم سوئد

این هتل یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ بوده که بازسازی شده و دارای ۲۹ اتاق است، از اتاق هایی شبیه خوابگاه گرفته تا سوئیت لوکس و مجلل! قسمت کابین خلبان به سوئیتی مجلل تبدیل شده است. یک کافه ۲۴ ساعته نیز در قسمت کابین فرست کلاس وجود دارد. در قسمت بال‌های این هواپیما اجرای مراسم های مختلف مانند مراسم ازدواج برگزار می شود.
هتل هواپیمایی
 

هتل Magic Mountain در جنوب شیلی

این اقامتگاه مخروطی شکل که با سنگ ، خزه و سایر مواد طبیعی ساخته شده است  از 12 اتاق تشکیل شده است، پنجره این اتاق‌ها ویویی کم نظیر دارد. شاید غافلگیرکننده ترین آن، آبشارهایی باشند که از بالا می جهند و به پایین سرازیر می‌شوند.
هتل کوه مصنوعی
 

اتوبوس دو طبقه در لندن

یکی از اتوبوس های دو طبقه کلاسیک و قرمز لندن به هتل تبدیل شده است. این هتل دو طبقه دارای یک اتاق خواب، یک اتاق نشیمن، یک حمام بزرگ و حتی یک وان آب گرم است. برخی از ویژگی های اصلی خودرو نیز از جمله فرمان و برخی صندلی ها باقی مانده است.
هتل اتوبوس دو طبقه
 

هتل بیگل غول پیکر

یک هتل با تم بیگل (نوعی سگ کوچک شکاری) B&B است که به 4 مهمان در یک زمان می‌تواند خدمات ارائه کند. مهمان ها از بدن یک سگ غول پیکر وارد می‌شوند. در سر سگ یک اتاق خواب وجود دارد و یک شاه نشین در پوزه سگ وجود دارد  این بنا چوبی است و با گچ رنگ شده است و گوش هایش به وسیله فرش ساخته شده است.
/
 

هتل تریلر پشت بام

این یک اقامتگاه جدید است که شامل شش ماشین تریلر باز سازی شده در فضای باز پشت بام یک پارکینگ عمومی دو طبقه در ملبورن ‏ساخته شده است. هرچند این تریلرها مجهز به لوازمی شیک و مدرن هستند ولی هیچ خدمه ای وجود ندارد و غذاخوری و سایر ‏امکانات یک هتل را نیز ندارد. جیمز ایده پرداز این طرح بوده است که همیشه به دنبال ایده های متفاوت است.
تریلر پشت بام
تریلر پشت بام
 

هتل بشقاب پرنده

این هتل بشقاب پرنده به شکلی خاص و در میان انبوهی از درختان جنگلی در شمال سوئد طراحی و ساخته شده است.
هتل بشقاب پرنده
 

هتل ویلای آناناسی

این ویلای آناناسی در جمهوری دومینیکن قرار دارد. ویلای آناناسی برگرفته از خانه باب اسفنجی در زیر آب است و دکوراسیون داخلی آن شبیه خانه‌ای زیر آب طراحی شده است. طرفداران واقعی باب اسفنجی می توانند با اقامت در این ویلا از فضای زندگی 140 مترمربعی باب اسفنجی لذت ببرند.
ویلای آناناسی
 

هتل بی ستاره

این هتل اخیرا در رشته کوه های آلپ سوئیس ساخته شده که بسیار منحصر به فرد است و هتل «بی ستاره» نام گرفته است. هتل بی ستاره هیچ در و دیوار و سقفی ندارد و افرادی که در آنجا اقامت می‌کنند در عین رفاه و امکانات، مستقیما با طبیعت بکر آن منطقه در ارتباط هستند و شب‌ را زیر آسمانی پرستاره سر می‌کند. این بسیار لذت بخش است به شرطی که هوا بارانی نباشد!
هتل روباز
 

هتل زندان

شاید برایتان عجیب باشد اما این هنل زندان که به تازگی در بانکوک تایلند افتتاح شده طرفداران خاص خود را دارد. اتاق‌های تنگ، میله‌های فلزی، تخت‌های دو طبقه و در و دیواری شبیه زندان‌های قدیمی و فرسوده نمایی از طراحی داخلی این هتل است.
هتل زندانی
هتل زندانی
هتل زندانی
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین