تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
plusresetminus
حزب الله:وزیر کار گفت: افزایش ۳۹ درصدی حقوق بازنشستگان، منهای عددی است که تحت عنوان همسان‌سازی در پایان سال گذشته انجام دادیم و واریز کردیم.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۶۸۶
افزایش ۳۹ درصدی حقوق بازنشستگان علاوه بر همسان‌سازی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیئت وزیران مصوب کرد حداقل پرداختی بازنشستگان با ۳۹ درصد افزایش از رقم یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۶۵۵ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ افزایش یابد.
وی گفت: این افزایش برای سایر سطوح ۲۶ درصد رشد به اضافه عدد ثابت ۲۴۸ هزار و ۳۵۵ تومان است و بازنشستگان در فروردین ۱۴۰۰ از افزایش دستمزد ۳۹ درصد مطابق حداقل مزد کارگران برخوردار می‌شوند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: افزایش ۳۹ درصدی حقوق بازنشستگان منهای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی است که مرحله دوم آن در روزهای پایانی سال گذشته برای سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان واریز شد.
وی اعلام کرد: مرحله دوم همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به تصویب هیات امنای سازمان تامین اجتماعی رسید و برای اجرا به این سازمان ابلاغ شد.
شریعتمداری گفت: رشد مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی همانند بازنشستگان کشوری و لشکری است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین