تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
plusresetminus
حزب الله:ماسکی به نام "اگزا"(Exa) با طراحی منحصر به فرد و شیک خود در عین حال که ایمنی را فراهم می‌کند، به استفاده کنندگان از آن امکان می‌دهد راحت نفس بکشند.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۶۶۹
طراحی ماسکی که نفس کشیدن با آن راحت است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در طول سال گذشته، ماسک‌ها به یکی از لوازم همراه ضروری در زندگی هر فرد تبدیل شده‌اند و در عین حال پوشیدن آن برای بسیاری از افراد آزاردهنده است. مشکلاتی از قبیل سخت نفس کشیدن، مه آلود شدن عینک‌ها، تحریک پوست و کاهش صدا و نامفهوم شدن سخن افراد همگی از ​​مشکلاتی است که همه ما تاکنون مجبور به زندگی با آنها شده‌ایم.
اکنون "اگزا" نوع جدیدی از ماسک است که به لطف سیستم منحصر به فرد سه بخشی خود همه این مشکلات را از میان برداشته است.

اولین قسمت از این ماسک، "AirFrame" نام دارد که حداکثر محافظت از کاربر و اطرافیان را فراهم می‌کند. این قطعه که روی بینی قرار می‌گیرد قسمتی جدا شونده و دارای سیلیکون درجه پزشکی است که کاملاً با صورت سازگار و روی صورت به خوبی می‌نشیند و می‌تواند اطراف محل استنشاق را مهر و موم کند. همچنین هوای بازدم را مستقیماً به دور از صورت هدایت می‌کند و باعث کاهش رطوبت و جلوگیری از مه گرفتگی عینک می‌شود.

باقی اجزای "AirFrame" از نایلون TR-90 ساخته شده است که همان ماده‌ای است که در عینک آفتابی استفاده می‌شود و از ضد آفتاب بودن و ضد روغن بودن آن اطمینان حاصل می‌کند و تا دو سال دوام دارد. این قسمت از این ماسک توسط بندهایی که برای به حداقل رساندن فشار در اطراف گوش‌ها طراحی شده‌اند، نگه داشته می‌شود.
قسمت دوم این ماسک، سیستم فیلترهای قابل تعویض HEPA است که 97 درصد آلاینده‌ها را تا ذرات 0.3 میکرونی فیلتر می‌کند و در قسمت جلوی "AirFrame" قرار می‌گیرد.
لازم به ذکر است که می‌توان "AirFrame" را نیز به تنهایی پوشید و به فرد امکان می‌دهد هوای فیلتر شده را از طریق بینی تنفس کند. با این حال، یک حلقه مغناطیسی در "AirFrame" امکان اتصال قسمت سوم و نهایی این سیستم موسوم به "Face Shield" را فراهم می‌کند. این لایه بیرونی پارچه‌ای در هنگام صحبت اطرافیان از ورود ذرات معلق محافظت می‌کند و می‌توان آن را سریع و راحت جدا یا متصل کرد.

از آنجا که "Face Shield" کمی از صورت کاربر فاصله دارد، هنگام صحبت هیچ تحریک پوستی یا کاهش صدای فرد را در پی ندارد.
بنابراین ماسک "اگزا" را چه تنها چند دقیقه چه در کل روز استفاده کنید، آسوده و در عین حال، ایمن خواهید ماند و از شر تنش و رطوبت موجود در انواع دیگر ماسک‌ها در امان خواهید بود و هوای فیلتر شده و خالص را تنفس می‌کنید.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین