تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
plusresetminus
حزب الله:خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (چهارشنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی از اعضای "کلیدی و اصلی" حزب حاکم "کارگران" خواست تا در انجام برنامه اقتصادی پنج ساله جدید این کشور فعال‌تر و مسئولیت‌پذیرتر باشند.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۶۶۲
کیم جونگ اون: کره‌شمالی بدترین شرایط را می‌گذراند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، این اظهارات پس از آن مطرح شدند که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی هفته گذشته از سایت پروژه ساخت ۵۰ هزار دستگاه آپارتمان در پیونگ‌یانگ بازدید کرد و خواستار تلاش بیشتر در ساخت و توسعه مسکن شد؛ پروژه‌ای که بخشی از برنامه اقتصادی‌ای است که در کنگره ماه ژوئیه اعلام شد.
خبرگزاری کی‌سی‌ان‌ای کره‌شمالی گزارش داد: کیم جونگ اون روز سه‌شنبه در کنفرانسی با حضور اعضای حزب حاکم سخنرانی کرد. این کنفرانس در حالی برگزار شد که کشور نسبت به دورنمای اجرای تصمیمات اتخاذ شده در کنگره ژوئیه از روحیه بالایی برخوردار است.
در این گزارش آمده است: ۱۰ هزار تن از جمله دبیران حزب از بخش‌های مختلف به ویژه سایت‌های تولیدی، مقامات ارشد استانی و دبیران ارشد کمیته‌های حزب در این کنفرانس حضور داشتند.
کیم جونگ اون در جریان سخنرانی افتتاحیه این کنفرانس گفت: دبیران و مدیران حزب از اعضای اصلی کادر بدنه حزب ما و پرچمداران در اجرای سیاست حزب حاکم هستند. کمیته مرکزی حزب حاکم کارگران انتظار دارد که شما فعال‌تر و مسئولیت‌پذیرتر عمل کنید به گونه‌ای که هسته‌های حزب را تقویت کنید.
وی افزود: شما باید با آگاهی و اشتیاق سیاسی بالا در این کنفرانس شرکت کنید و به طور جدی مطالعه کنید که اگر می‌خواهید اعضای حزب و سایر قشر کارگر را برای اجرای تصمیمات اتخاذ شده کنگره حزب ترغیب کنید، چگونه باید وارد عمل شوید.
کیم جونگ اون همچنین اذعان کرد که کشورش با بدترین اوضاع و شرایط مواجه است.
وی گفت: بهبود استانداردهای زندگی مردم حتی در بدترین شرایط که در جریان آن ما مجبور به غلبه بر چالش‌های بی‌سابقه‌ای هستیم به نقشی که گروه‌ها و سازمان‌های کلیدی و اصلی حزب ایفا می‌کنند، بستگی دارد.
کارشناسان می‌گویند کیم جونگ اون همزمان با نزدیک شدن به ۱۰ سالگی حکمرانی‌اش احتمالا با سخت‌ترین دوران روبه‌روست چرا که پاندمی کرونا در کره شمالی به اقتصاد متزلزل این کشور که به دنبال تحریم‌های تحت رهبری آمریکا به خاطر برنامه تسلیحات اتمی‌اش فلج شده، شوک بزرگ‌تری وارد کرده است.
کیم جونگ اون در این کنفرانس همچنین از واحدهای اصلی و کلیدی حزب به خاطر قصورهایی که باید فورا رفع شوند تا توسعه پایدار و سالم حزب حاکم تضمین شود، انتقاد کرد.  
گروه‌های حزبی که متشکل از پنج تا ۳۰ عضو هستند کوچک‌ترین واحدهای مقامات حزب محسوب می‌شوند که بر فعالیت‌ها و امور در کارخانجات و دیگر مکان‌ها نظارت دارند. این شبکه ابزاری مهم برای حزب کارگران برای تداوم بخشیدن به قدرتش محسوب می‌شود.
کنفرانس روز سه‌شنبه سومین کنفرانس این چنینی پس از رویدادهای سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ میلادی بود که از زمان به رهبری رسیدن کیم جونگ اون در سال ۲۰۱۱ میلادی برگزار شده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین