کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور ملی‌پوش کرونایی والیبال در اماکن عمومی بدون ماسک!

ایسنا , 17 فروردين 1400 ساعت 14:58

حزب الله:عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد یک ملی پوش کرونایی والیبال بدون ماسک در اماکن عمومی حضور دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،در حالی که تست کرونا پنج بازیکن دعوت شده به تیم ملی والیبال و یک کمک مربی مثبت اعلام شده است، عکس های منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که یک بازیکن کرونایی تیم ملی بدون رعایت قرنطینه خانگی در اماکن عمومی حضور دارد. 
این عکس که در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، نشان می دهد یکی از بازیکنانی که تست کرونای آنها مثبت شده بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون توجه به قرنطینه خانگی در اماکن عمومی حضور پیدا کرده است.
خروج از قرنطینه و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی درحالی است که به گفته پزشک تیم باید بازیکنان کرونایی حداقل ۱۰ روز در قرنطینه خانگی می ماندند و حضور یک ملی پوش آن هم بدون ماسک در اماکن عمومی نشان از بی توجهی و نادیده گرفتن قوانین و مقررات تیم ملی والیبال است.
به نظر می آید که اگر عکس های منتشر شده درست باشد، باید فدراسیون والیبال هرچه سریع تر به این موضوع ورود کند تا از حوادث آینده برای تیم ملی و سلامت مردم جلوگیری شود و این نکته قابل تامل است که اکنون والیبال ایران در شرایط ویژه ای قرارد دارد چرا که باید در آوردگاه المپیک به مصاف حریفان برود.
 


کد مطلب: 250596

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/250596/حضور-ملی-پوش-کرونایی-والیبال-اماکن-عمومی-بدون-ماسک

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com