کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پارک‌ها و بوستان‌های کرج تعطیل نیست

پایگاه خبری کرج امروز , 17 فروردين 1400 ساعت 13:39

حزب الله:
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: فضای پارک‌ها سرپوشیده نیست و شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند بخشی از اوقات فراغت خود را سپری کنند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور  در پاسخ به اینکه وضعیت فعالیت پارک‌ها و بوستان‌های کرج در شرایط فعلی چگونه است، اظهار کرد: تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها کرج به دستور ستاد استانی کرونا در روز طبیعت (۱۳ فروردین) اعمال شد و بعد از آن فعالیت این مجموعه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شده است.
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد وقتی رستوران‌ها، مجتمع‌های تجاری و سایر فضاهای سرپوشیده همچنان باز است، پارک‌ها و بوستان‌ها آخرین مکان‌هایی هستند که باید تعطیل شوند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج اضافه کرد: فضای پارک‌ها سرپوشیده نیست و شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند بخشی از اوقات فراغت خود را سپری کنند.
بضاعتی پور در ادامه با اشاره به وضعیت واکسیناسیون پاکبانان و سبزبانان شهر گفت: واکسیناسیون پاکبانان از چند روز پیش آغاز شده و به زودی واکسیناسیون سبزبانان هم آغاز می‌شود تا این زحمتکشان بدون دغدغه بتوانند به شهروندان خدمات رسانی کنند.
وی به افزایش گلکاری سطح شهر در بهار امسال اشاره کرد و افزود: گلکاری سطح شهر در مقایسه با بهار سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است که این امر نقش به سزایی در طراوت و شادابی شهر دارد.
 


کد مطلب: 250586

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/250586/پارک-ها-بوستان-های-کرج-تعطیل-نیست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com