تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: فضای پارک‌ها سرپوشیده نیست و شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند بخشی از اوقات فراغت خود را سپری کنند.
۰
کد مطلب : ۲۵۰۵۸۶
پارک‌ها و بوستان‌های کرج تعطیل نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور  در پاسخ به اینکه وضعیت فعالیت پارک‌ها و بوستان‌های کرج در شرایط فعلی چگونه است، اظهار کرد: تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌ها کرج به دستور ستاد استانی کرونا در روز طبیعت (۱۳ فروردین) اعمال شد و بعد از آن فعالیت این مجموعه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شده است.
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد وقتی رستوران‌ها، مجتمع‌های تجاری و سایر فضاهای سرپوشیده همچنان باز است، پارک‌ها و بوستان‌ها آخرین مکان‌هایی هستند که باید تعطیل شوند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج اضافه کرد: فضای پارک‌ها سرپوشیده نیست و شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند بخشی از اوقات فراغت خود را سپری کنند.
بضاعتی پور در ادامه با اشاره به وضعیت واکسیناسیون پاکبانان و سبزبانان شهر گفت: واکسیناسیون پاکبانان از چند روز پیش آغاز شده و به زودی واکسیناسیون سبزبانان هم آغاز می‌شود تا این زحمتکشان بدون دغدغه بتوانند به شهروندان خدمات رسانی کنند.
وی به افزایش گلکاری سطح شهر در بهار امسال اشاره کرد و افزود: گلکاری سطح شهر در مقایسه با بهار سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است که این امر نقش به سزایی در طراوت و شادابی شهر دارد.
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین